Nuo šiol, įvedus saugos automobilio fazę, bus uždarytas išvažiavimas iš techninio aptarnavimo zonos. Bolidai, tuo metu esantys ten, galės išvažiuoti tik pro šalį pravažiavus saugos automobiliui ir visiems už jo esantiems bolidams. Taip faktiškai uždraudžiami sustojimai techninio aptarnavimo zonoje, esant saugos automobilio fazei.

Kita naujovė – saugos automobilio fazės pabaigą reiškiančios šviesos virš jo užges ne viduryje paskutiniojo fazės rato, kaip anksčiau, o tik pasukus į techninio aptarnavimo zoną. Taip siekiama išvengti pavojingo pilotų, pirmaujančių lenktynėse, elgesio, kai jie dirbtinai sulėtina tempą ar atlieka kitus pavojingus manevrus tam, kad išsikovotų geresnes pozicijas prieš lenktynių atnaujinimą. Dabar niekas, išskyrus lenktynių teisėjus, nežinos, kuriame rate saugos automobilis pasitrauks į techninio aptarnavimo zoną.

Visų šių pakeitimų priežastis – incidentas tarp „Williams“ piloto Juano Pablo Montoyos (Chuano Pablo Montojos) ir „Ferrari“ atstovo Michaelio Schumacherio (Michaelio Šumacherio) Monako GP metu, po kurio pastarasis turėjo pasitraukti iš lenktynių. Avarija įvyko M.Schumacheriui dirbtinai sulėtinus tempą – vokietis pamatė užgesusias saugos automobilio šviesas ir nusprendė geriau pasiruošti lenktynių atnaujinimui, o į tai sureaguoti pavėlavęs J.P.Montoya, siekdamas išvengti susidūrimo, bandė lenkti vokietį, tačiau šis metėsi į kolumbiečio pusę ir įvyko susidūrimas.

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.