„Subaru“ mašinomis Lietuvoje prekiaujančio Japoniškų markių automobilių centro vadovas Vykintas Kezys LŽ sakė, kad kol kas didelio pavojaus dėl mašinų ir jų detalių tiekimo į Lietuvą nemato, nors ir neslėpė, jog Japonijoje įsikūrusi centrinė „Subaru“ būstinė nurodė šiuo metu naujų užsakymų nepriimti.

„Po tragedijos kompanija sustabdė automobilių gamybą, bet tai nereiškia, kad jų greitai nebus galima įsigyti Lietuvoje. Juk sandėliuose sukaupta nemažai atsargų. Tų automobilių, mano nuomone, užtektų mažiausiai 3-4 mėnesiams. Blogiausiu atveju, jei gamyklos dėl kokių nors priežasčių liktų uždarytos ilgesniam laikui, pirmiausia pradėtų stigti specifinių „Subaru“ detalių, gaminamų išskirtinai Japonijoje. Tikiuosi, tokio scenarijaus nebus, nes japonai gerai organizuoti, jie turėtų greitai atsistoti ant kojų“, - vylėsi V. Kezys.

Bendrovės „Fakto autocentras“, oficialios „Nissan“ atstovės Lietuvoje, rinkodaros vadovas Mindaugas Plukys sutiko, kad dėl laikino gamyklų uždarymo šeimininkai greičiausiai neišvengs nuostolių, tačiau tai esą neturi nieko bendra su Lietuva.

„Reikia nepamiršti, kad „Nissan“ padalinių, be gamyklų Japonijoje, yra ir toli už jos ribų. Pavyzdžiui, 80 proc. Senajame žemyne parduodamų šio gamintojo automobilių surinkta būtent Europoje. Mano žiniomis, tos gamyklos veikia be sutrikimų“, - dėstė M. Plukys.

Bendrovės „Toyota Baltic“, kompanijos „Toyota“ atstovybės Baltijos šalyse, regiono pardavimo vadovas Giedrius Jozėnas LŽ paneigė, kad dėl tragedijos Japonijoje sutriko automobilių ir detalių tiekimas, esą „Toyota“ mašinų savininkai Lietuvoje gali būti ramūs, nes dauguma automobilių ir atsarginių dalių, parduodamų mūsų krašte, gaminama ne Japonijoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją