„Sakykime, krizė jau baigėsi, nuo praėjusio rudens padėtis ėmė gerėti. Buvo sunkoka, bet pragyvenome“, - tvirtino pašnekovas.

Jis neslėpė, kad kitų miestų automobilių turgavietėms sekėsi ne taip gerai – Utenoje prekybos transporto priemonėmis verslas jau gęsta, o apie Radviliškio turgų, kuris praeityje garsėjo įspūdingu dydžiu, išvis nieko nebegirdėti.

Pagal plotą ir parduodamų automobilių skaičių šiuo metu didžiausias Lietuvoje yra Kauno mašinų turgus. Jį valdančios bendrovės „Varanas“ direktorius Valentinas Naujanis tikino, kad šįmet prekybininkams net nereikia laukti vėlyvesnio pavasario, kuris paprastai reiškia potencialių pirkėjų suaktyvėjimą.

„Kai tik automobiliai atvežami, jais iškart pradedama prekiauti. O pirkėjai žino, kada laukti naujienų, todėl jų netrūksta“, - tikino pašnekovas.

V.Naujanis užsiminė, jog pristinga nebent pačių mašinų, ne pirkėjų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją