Asmeninių automobilių prekyba padidėjo 92 proc. iki 918 vnt., o lengvųjų komercinių transporto priemonių – išaugo daugiau nei 3 kartus, iki 115 vnt. Nors dėl mažos palyginamosios bazės - itin prastų 2010 m. sausio rezultatų - fiksuojamas išties
didelis procentinis augimas, bendra rinkos apimtis vis dar išlieka palyginti maža.

Sausį tarp markių ryškiai dominavo „Volkswagen“ (224 vnt.), savo
artimiausius varžovus „Nissan“ (124 vnt.) ir „Toyota“ (106 vnt.) aplenkusi dvigubai.

Tarp modelių pirmavo „Nissan Qashqai“ (82 vnt.), „Volkswagen Tiguan“ (74 vnt.) ir „Volkswagen Golf/Plus“ (69 vnt.).

Lizingo būdu įsigytų automobilių dalis (lizingo skverbtis) 2011 m. sausį sudarė beveik 34 proc., o prieš metus ji siekė 26 proc. Praeitą mėnesį lizingu parduoti 347 nauji automobiliai, t.y. kone 2,6 karto daugiau nei 2010 m. sausį (135 vnt.).

2011 m. sausį pirmą vietą tarp lizingo bendrovių užėmė „Swedbank
lizingas“, aplenkęs savo pagrindinius varžovus „SEB lizingą“ ir „Nordea Finance Lithuania“. Praeitą mėnesį naujų automobilių lizingo rinkos koncentracija (trims pirmaujančioms bendrovėms tenkanti rinkos dalis) sudare 86 proc. Ir šiemet, ir pernai
sausį naujų klientų pritraukė devynios lizingo bendrovės.

2011 m. sausį daugiausiai lizinguota „Škoda“, „Volkswagen“ ir „Toyota“ markių automobiliu.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją