Pernai per tą patį laikotarpį bendrovės apyvarta buvo 17,105 mln. litų. Kosmetikos prekybos bendrovė informavo, jog vien šiemet į naują administracinį pastatą Vilniuje, į kurį perkelti ir prekių sandėliai, ji investavo apie 4 mln. litų. "Sarmos" investicijos į naujo "Saulės uolos" parduotuvių tinklo kūrimą siekė 600 tūkst. litų.

Apie 40 proc. Lietuvos kosmetikos rinkos užimanti bendrovė šiemet jau atidarė devyniolika "Saulės uolos" parduotuvių, o iki metų pabaigos jų planuoja turėti apie 40.

"Sarmos" direktorius Virginijus Monkevičius tikisi, jos bendrovės apyvarta šiemet išaugs beveik 6 mln. litų - ji turėtų pasiekti 50 mln. litų. "Didžiausio pardavimo apimčių augimo laukiame antrąjį pusmetį. Ypač prekyba suaktyvėja prieš Kalėdas", - sako V.Monkevičius.

Šiuo metu "Sarmai" priklauso trys parduotuvių tinklai skirtingiems vartotojams: "Sarma", "Saulės uola" ir "Eliza". Rugpjūtį "Sarma" atidarys naują "Saulės uolos" parduotuvę Kupiškyje, rugsėjį - "Elizos" parduotuvę Klaipėdoje.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją