Itin gerai „Volkswagen“ sekėsi Centrinėje ir Rytų Europoje, kur buvo parduota 10,1 tūkst. automobilių (+32,3 proc.). Rusijoje šios markės pardavimai išaugo 91,5 proc., iki 4,3 tūkst. vnt.

Visoje Europoje „Volkswagen“ pardavimai sumažėjo 1,2 proc., iki 124,6 tūkst. vnt. Pietų Amerikoje ši markė pardavė 62,4 tūkst. vnt. (+16,1 proc.), Azijoje – 187,7 tūkst. vnt. (+31,5 proc.), Šiaurės Amerikoje – 30,4 tūkst. vnt. (+4,2 proc.).

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją