Šių markių automobilių skelbimai sudarė net 84 proc. automobilių pasiūlos, t. y. iš 2010–aisiais publikuotų 225 000 parduodamų automobilių skelbimų šių markių pasiūlymų buvo apie 189 000.

Net 66 proc. visų pasiūlymų sudarė keturių markių – „Volkswagen“ (24 proc.), „Audi“ (21 proc.), „BMW“ (11 proc.), „Opel“ (10 proc.) – automobilių skelbimai. Tai reiškia, kad daugiau nei kas antras pasiūlymas buvo įsigyti vokišką „Volkswagen“, „Audi“, „BMW“ arba „Opel“ markės automobilį.

„Volkswagen“ kategorijoje populiariausi buvo „Volkswagen Golf“ ir “Volkswagen Passat” modelio automobiliai – jie sudarė atitinkamai 51 ir 40 proc. visos „Volkswagen“ pasiūlos. Taip pat netrūko pasiūlymų įsigyti „Volkswagen Sharan“ ir „Volkswagen Vento“ modelio automobilių.

Iš „Audi“ automobilių populiariausi buvo „Audi 80“, „Audi 100“, „Audi A6” bei „Audi A4” modeliai. Jie sudarė atitinkamai 32, 23, 18 ir 17 proc. „Audi“ pasiūlos.

„BMW” kategorijoje daugiausia buvo siūloma įsigyti „BMW 525“ ir „BMW 318“ modelio automobilių: abiejų tipų automobiliai sudarė po 23 proc. pasiūlos. Taip pat nestigo „BMW 320“ ir „BMW 520“ pasiūlymų.

Iš „Opel“ markės automobilių rinkoje buvo daugiausia „Opel Vectra“ (31 proc.) ir „Opel Astra“ (30 proc.) pasiūlymų. Taip pat buvo nemažai „Opel Omega“ pasiūlymų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją