Per ateinančius 18 mėnesių "Mercedes-Benz" pristatys naujų modelių, kurių kaina sieks 25-450 tūkst. JAV dolerių. Šiuo sprendimu gamintoja siekia patenkinti daugumos pajamų grupių JAV pirkėjų poreikius. Atsargus pozicijos rinkoje keitimas gali leisti "Mercedes-Benz" padidinti pardavimus ir tuo pat metu išlaikyti sąsajas su kokybe. Tiesa, šis tikslas bus pasiektas tik tokiu atveju, jei bendrovei pavyks išlaikyti su patikimumu susijusį įvaizdį.

"Mercedes-Benz", kuri yra viena iš didžiausių pasaulyje prabangių transporto priemonių gamintoja, bando keisti didžiausioje pasaulio automobilių rinkoje užimamą poziciją. "Mercedes-Benz" prekės ženklas tradiciškai siejamas su turtingumu ir tam tikru statusu. Tačiau gamintoja nori, kad jos prekės ženklas taptų patrauklesnis masinėje rinkoje. Persiorientuojant ketinama pradėti reklamos kampaniją, rodysiančią greta savo "Mercedes-Benz" automobilių stovinčius du vairuotojus - įžymybę ir paprastą amerikietį.

Ši strategija gali būti rizikinga, nes gali būti mestas iššūkis supratimui apie išskirtinumą, susijusį su "Mercedes-Benz" automobilio vairavimu. Taigi naujoji strategija gali atbaidyti kai kuriuos turtingesnius pirkėjus.

Tačiau "Mercedes-Benz" beveik neturi iš ko rinktis. Liekant išskirtinių automobilių gamintoja galima labiau didinti kainas, tačiau tai mažina pardavimus. Galbūt siekiant pritraukti kitų pajamų grupių pirkėjus nukentės kai kurie tradiciniai prekės ženklo aspektai, tačiau vidutinės trukmės perspektyvoje tai padidins pardavimus ir pelningumą.

"Mercedes-Benz" daugiau problemų kyla dėl akivaizdžiai prastėjančios jos automobilių kokybės. Nuosmukį rodo kelių JAV apžvalgų duomenys. Nesename ilgalaikio patikimumo tyrime, kurį atliko bendrovė "JD Power", "Mercedes-Benz" užėmė 26-ąją vietą. Tuo tarpu 1990 metais Vokietijos gamintoja tame pačiame tyrime pirmavo.

Jei "Mercedes-Benz" nepagerins savo transporto priemonių kokybės, gali kilti rimtas pavojus puikiam gamintojos prekės ženklui ir su juo siejamiems privalumams. "Datamonitor" teigimu, būtent kokybės gerinimui "Mercedes-Benz" turi skirti didžiausią dėmesį, jei siekia išlikti viena iš pirmaujančių pasaulyje automobilių gamintoja.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją