Pernai „Teleloto” žaidėjai laimėjo 452 automobilius. Žinant, jog bendra Lietuvos naujų automobilių rinka (neskaitant reeksporto) siekia apie 5 tūkstančius vienetų, šios loterijos rengėjai nupirko beveik dešimtadalį visų šalyje parduotų naujų automobilių. Šiemet „Teleloto” iki metų pabaigos savo žaidėjams pasiūlys 363 mašinas.

Laimėjimui skirtų automobilių komplektacija gana smulkiai aprašoma bendrovės interneto tinklalapyje dar prieš bilietų pardavimą.

„Paprastai renkamės bazinės įrangos automobilius. Kadangi esame dideli pirkėjai, gauname geras kainas”, – neslėpė sakė „Teleloto” organizuojančios bendrovės „Olifėja” generalinis direktorius Antanas Muraška.

„Lietuvos rytas“ rašo, kad loterijai pardavę automobilį, oficialūs atstovai uždirba tik simboliškai ir, rodos, neturėtų džiaugtis tokiu sandoriu. Tačiau jiems ne mažiau svarbūs ir kiti dalykai – parodyti gamintojui geresnius pardavimo rezultatus ir didesnę užimamą rinkos dalį. Nuo to dažnai priklauso gaunamų nuolaidų ir premijų dydis.

„Mūsų naują modelį daug reklamuoja per televiziją. O laimėti automobiliai grįžta į servisą garantinės priežiūros”, – kodėl apsimoka bendradarbiauti su loterijos organizatoriais, aiškino „Citroen” atstovės bendrovės „Veho” pardavimo vadovė Nijolė Badikonienė.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją