Arši konkurencija, menkos grynosios pajamos ir maži gamybos kaštai yra svarbiausios priežastys, dėl kurių turėtų atpigti automobiliai Kinijos rinkoje, sako W.Vahlandas.

Jo nuomone, kol kas Vakarų šalių automobilių gamintojai Kinijoje džiaugiasi sėkme, nes jų automobiliai yra kokybiškesni lyginant su vietos gamintojų produkcija, tačiau kiniškų mašinų gamybos kompanijos juos sparčiai vejasi.

W.Vahlando teigimu, šiuo metu Kinijoje pigiausias automobilis kainuoja apie 3 tūkst. eurų (10,3 tūkst. Lt), o vidurkis siekia apie 10 tūkst. eurų (34,5 tūkst. Lt). Europoje vidutinė naujo automobilio kaina yra 16 tūkst. eurų (55,2 tūkst. Lt).

53 m. W.Vahlandas nuo rugsėjo vadovauja „Volkswagen AG“ koncernui priklausančiai „Škoda“ markei.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją