Populiariausi Rusijoje šiemet yra C segmento automobiliai, kurie sudarė 38,9 proc. visų pardavimų. Antroje vietoje – B segmento automobiliai (sudarė 27,1 proc. rinkos), trečioje – visureigiai (23,3 proc.). Tarp nepopuliariausių įvardijami vienatūriai (1,2 proc. rinkos), pikapai (0,5 proc.), o kupė ir kabrioletai sudarė tik 0,2 proc. Rusijoje parduotų naujų automobilių.
Pirkėjai šiemet dažniausiai perka sedanus (39,8 proc.), antroje vietoje – hečbekai (28,3 proc.), trečioje – universalai (6,4 proc.). Rusai dažniausiai renkasi nuo 1.4 l iki 1.6 l darbinio tūrio variklius (50,7 proc. rinkos).
Statistika rodo, kad trečdalis sausio-rugsėjo mėnesiais Rusijoje nupirktų automobilių buvo su automatinėmis pavarų dėžėmis. Pastebima, kad per šį laikotarpį šalyje sumažėjo parduodamų užsienyje pagamintų automobilių rinkos dalis. Šiemet per tris ketvirčius užsienyje pagaminti automobiliai sudarė 68,4 proc. visų pardavimų, o pernai per tą patį laikotarpį šis rezultatas siekė 72 proc.