Viskas prasidėjo nuo paprastų stalo žaidimų perkėlimo į internetą, taip supaprastinant žaidimo partnerio paieškas bei pritraukiant tūkstančius žaidėjų prie globalaus tinklo. Šiandien ko ne kiekvienas save gerbiantis portalas savo lankytojams siūlo stalo žaidimų, kazino, kortų žaidimų, įvairiausių galvosūkių ar kryžiažodžių elektroninius variantus, kuriems nebūtina pirkti papildomą programinę įrangą.

Šioje srityje neatsilieka ir lietuviai - “Penkių kontinentų” projektas www.chess.lt yra gausiai lankoma šachmatų svetainė, www.Delfi.lt savo lankytojams siūlo didžiulį pasirinkimą įvairiausių žaidimų ir t.t. Žvelgiant į užsienio kompanijas, reikėtų išskirti www.ea.com projektą. Čia tiek, kurie jau nusipirko firmos “Electronic Arts” žaidimų gali susirasti varžovų,o tiek, kurie nenori išlaidauti – žaidžia nemokamus.

Prieš penkerius metus atsirado nauja žaidimų pakraipa - tai žaidimai, kurių negalima žaisti, neturint interneto ryšio. Vienas iš pirmųjų tokio tipo žaidimų - “Ultima Online” jau 1997 metais žaidėjams atvėrė duris į virtualų pasaulį, kuriame “gyvena” ne tik dirbtinio intelekto, bet ir žmogaus valdomi herojai.

Ateityje turėtų pasirodyti ir dar daugiau “internetinių” žaidimų, vienas kurių bus “The Sims Online”, “Motor City Online”, “Anarchy Online”, “World War II Online: Blitzkrieg” ir kiti.

Ar “online” žaidimai išstums vienam žaidėjui skirtus žaidimus? Tai tikrai mažai tikėtina. Visų pirma už tokius “online” žaidimus kaip “Ultima Online” ar “The Sims Online” reikia mokėti abonentinį mokestį. Kitas svarus argumentas – interneto ryšio kokybė, kuri žaidžiant “online” žaidimus turėtų būti nepriekaištinga.