Streikas aviacijos technines paslaugas teikiančiose įmonėse Suomijoje prasidėjo pirmadienį 5 val. ryto.

„Kol kas sunku prognozuoti, kaip streikas paveiks kompanijos skrydžius, kadangi situacija gali pasikeisti per labai trumpą laiką. Nuoširdžiai atsiprašome savo keleivių dėl galimų nepatogumų, stengsimės daryti viską, kad jų būtų kuo mažiau,“ – sako „Finnair“ už klientų aptarnavimą atsakingas viceprezidentas Anssi Komulainenas.

Keleiviams rekomenduojama stebėti tvarkaraščių informaciją „Finnair“ svetainėje. Informacija taip pat teikiama bendrovės „Facebook“ puslapyje.

Išvykimo laikas gali keistis paskutinėmis minutėmis prieš skrydį, todėl keleiviams primygtinai rekomenduojama į oro uostą atvykti laiku, net tuo atveju, jei pranešta, kad jų skrydis atidėtas. Kelionės dokumentus, vaistus, raktus ir kitus svarbius daiktus patariama turėti rankiniame bagaže.

Streiko metu atšaukus skrydžius, „Finnair“ stengsis, kad keleiviai galėtų tęsti savo kelionę kitu maršrutu. Jei to padaryti nebus įmanoma, keleiviai, kurių skrydžiai bus atšaukti, galės pakeisti kelionės laiką į bet kurią kitą datą iki 2010 m. lapkričio 30 dienos arba susigrąžinti už bilietus sumokėtus pinigus.

Keleiviams rekomenduojama sekti informaciją bendrovės svetainėje. Informacijos apie skrydžius keleiviai taip pat gali teirautis „Finnair“ informacijos telefonu +358 600 140 140 (skambinant ne iš Suomijos, skambučio kaina – 3,12 eurų sujungimo mokestis + vietinio tinklo mokestis ) ar telefonu Baltijos šalims +370 5 2723038 (informacija teikiama anglų ir rusų kalbomis).

Atšaukus skrydį, keleiviams taip pat siūloma susisiekti su trečiosiomis šalimis, iš kurių buvo įsigyti bilietai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją