2.0 l ir 2.5 l darbo tūrio varikliai bus pradėti montuoti jau 2011 metais, pirmiausia – į „Forester“ modelius.

Gamintojų teigimu, naujieji varikliai – tai esminis žingsnis per 20 pastarųjų metų. Ilgą laiką tobulinta opozicinių variklių technologija leido sukurti akivaizdžiai taupesnį ir ekologiškesnį naujos kartos agregatą, kuris pasižymi puikiomis dinaminėmis savybėmis. Teigiama, kad naujos kartos varikliai užtikrins dinamišką važiavimą bet kuriame sūkių diapazone.

Kaip ir anksčiau, naujieji agregatai bus itin kompaktiški, pasižymės minimalia vibracija ir triukšmingumu, leis garantuoti automobiliams žemą svorio centrą. Manoma, kad maždaug 10 proc. taupesni ir apie dešimtadaliu mažiau aplinką teršiantys agregatai bus ir pigesni. Jų galia bus panaši į dabar gaminamų analogiško darbinio tūrio agregatų.

Naujoves pavyko įgyvendinti pritaikius XXI a. technologijas: „Subaru“ varikliuose yra ne tik degimą pagerinanti TGV („Tumble Generated Valve“) sistema, bet ir papildomai aušinamos pakartotinai degimo procese naudojamos EGR („Exhaust Gas Recirculation“) dujos.

Be to, besitrinančios variklių dalys pagamintos iš lengvųjų metalų, o vidinę trintį iki 30 proc. padeda sumažinti (atitinkamai – taupo degalus) itin efektyvus naujos kartos alyvos siurblys.

Gamintojo atstovų teigimu, jau trečios kartos opozicinį „Subaru“ variklį bus lengviau ir pigiau aptarnauti. Varikliai bus gaminami Japonijos Gunmos miesto gamykloje. Planuojama, kad pirmiausia šie varikliai bus montuojami „Forester“ modeliuose, Lietuvos rinkoje jie turėtų pasirodyti 2011 m. kovo mėnesį. Dabar parduodami „Subaru Forester“ modeliai atitinka „Euro 5“ ekologinius reikalavimus, tad modeliai su nauju varikliu bus vieni „žaliausių“ savo klasėje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją