Per 1,5 mln. parodos lankytojų Paryžiuje turės galimybę išvysti koncepcinį„GTC Paris” modelį. Greta jo „Opel” stende puikuosis sportiškasis „Astra SportsTourer” universalas, pagamintas ant sėkmingo kompaktiško hečbeko bazės. Kartu su naujuoju „Meriva” vienatūriu bus pristatyta išplėsta dyzelinių variklių įvairovė. Reikšmingu indėliu į naujus taupumo ir ekologiškumo standartus taps „ecoFLEX” modeliai. Ryškiausiu stendo akcentu neabejotinai turėtų tapti revoliucingasis „Opel” elektromobilis „Ampera”.

Debiutuos „GTC Paris“ koncepcinis modelis

„Opel“ ateities vizijoje suderintas veržlumas ir elegancija. „Ir greitis buvo grynas grožis“. Ši citata iš garsaus Richardo Bacho kūrinio „Džonatanas Livingstonas Žuvėdra“, įkvėpusi dvasią intriguojančiai „Opel“ naujovei, išsiuvinėta koncepcinio automobilio sėdynių apmušaluose. „GTC Paris”pavadinimas atspindi ne tik automobilio dinamišką charakterį, bet kartu ir stilingą miestą, kuriame jis bus pristatytas visuomenei. Ekspresyvus ir sportiškas „GTC Paris” kompaktiškas hečbekas pasižymi išraiškingomis proporcijomis ir skulptūriškais paviršiais, atspindinčiais naująją „Opel”dizaino kalbą.

„Astra Sports Tourer” pasaulinė premjera

2009 m. Tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje pristatytas „Astra“ penkerių durų hečbekas greičiau nei per vienerius metus sulaukė per 200 tūkst. užsakymų. O Paryžiaus automobilių parodoje pristatomas naujasis „Astra Sports Tourer“ universalas.

Sukonstruotas „Opel”kompanijos DNA dizaino padalinio ir besidalindamas bendru „Sports Tourer”pavadinimu, kaip ir erdvesnis „Insignia” modelis, naujasis „Astra Sports Tourer” universalas pasižymi sportiška bei patrauklia išvaizda, suderinta su universaliomis krovinių gabenimo galimybėmis. Efektyvi salono konstrukcija su įdiegtais pažangiais patobulinimais leidžia be didesnių pastangų krovinių skyriaus erdvę išplėsti nuo 500 iki 1550 litrų. Nulenkus galinių sėdynių atkaltes, krovinių skyriaus ilgis padidėja iki 1835 mm, 28mm pranokdamas ligšiolinį „Astra“ universalą.

Naujajam „Astra Sports Tourer” universalui sukonstruota žema bagažinės grindų linija, palengvinanti pakrovimo procesą. Krovinių skyriaus efektyvumą padidina naudinga erdvė, sukurta panaikinant nelygius ir nepanaudojamus kampus bei užkaborius. „Opel” inžinieriai padidino funkcionalumą įdiegdami į šį kūrinį prabangių universalų savybes su jiems būdinga kokybe ir tikslumu.

„Opel” inžinieriai išplėtojo naują „FlexFold” galinių sėdynių sistemą. 60/40 proporcijomis nulankstomų galinių sėdynių atkaltės gali būti valdomos paspaudžiant mygtukais, įrengtais krovinių skyriaus šoninėse sienelėse. „Astra Sports Tourer” – pirmasis kompaktiškas universalas, kuriame įrengta tokia patogumo funkcija. Gamintojų teigimu, lengvai pasiekiamo krovinių skyriaus dangtis slankioja į vidų ir išorę be didelių pastangų. Dangtis atitraukiamas staigiu rankos truktelėjimu. Abu šie du nauji patobulinimai atkeliavo iš aukštesnės klasės modelių.

Universalo salonas ne tik praktiškas, bet ir komfortiškas. „Astra Sports Tourer” savininkai pageidauja į automobilį sutalpinti daugybę įvairiausių daiktų, kraudami juos ne tik į bagažinę, bet ir į saloną. Tuo tikslu jo erdvė, nulenkus priekinės keleivio sėdynės atkaltę, gali būti padidinta dar 25 litrais. O pritaikius visas numatytas naujas transformacijos galimybės, salono talpumas dabar net 50 proc. didesnis, negu buvo ankstesniosios kartos „Astra“ universale. Įveikti ilgus atstumus su didesniu komfortu ir nepervargti vairuotojams padės priekinės ergonomiškos sėdynės. Jų išskirtinės savybės, pirmą kartą įdiegtos kompaktinėje klasėje, buvo įvertintos Vokietijos nepriklausomų nugaros gydytojų asociacijos AGR sertifikatu.

Naujasis „Astra Sports Tourer” universalas pasižymi aukštos kokybės apdaila ir įdiegtomis išskirtinėmis „Opel” naujovėmis, suteikiančios daugiau patogumų ir didinančios važiavimo saugumą. Inovacijos, tokios kaip, prisitaikanti mechatroninė „FlexRide” važiuoklė, posūkio kryptimi pasisukantys AFL+ priekiniai žibintai, ergonomiškos priekinės sėdynės ir „Opel Eye” priekinė vaizdo stebėjimo sistema, atpažįstanti kelio ženklus ir įspėjanti vairuotoją, kai netyčia nukrypstama nuo važiavimo trajektorijos ar iškyla kiti pavojai. Beto, „Opel” inžinieriai baigia kurti naujausios kartos „FlexFix” dviračių laikiklį, kuris kitais metais bus montuojamas į „Sports Tourer” universalus.

„Opel“ jau atskleidė, kad naujasis „Astra Sports Tourer” universalas kainuos nuo 18 tūkst. eurų (62,1 tūkst. Lt).

„Meriva” atskleis variklių įvairovę

Dar trys nauji dyzeliniai varikliai papildys jau esamus du dyzelinius ir tris benzininius variklius „Opel Merivos“ jėgos agregatų gamoje. Dabar šio universalo pirkėjų pasirinkimui bus siūlomi aštuoni varikliai, pasiekiantys nuo 75 AG iki 140 AG. Tokia variklių pasiūla kol kas neįkandama klasės varžovams.

Opel Meriva
„Opel“ kompanija kreipia didelį dėmesį į taršos mažinimą. Šią tendenciją atspindi naujojo 1,3 CDTI „ecoFLEX” variklio versija. Naujovė pasiekia 21 proc. daugiau galios (95 AG) ir 11,2 proc. mažesnę CO2 emisiją (119 g/km) negu ligšiolinis „ecoFLEX” variklis. Savo ruožtu dvi naujos galingo 1,7 CDTI variklio versijos atitinkamai pasiekia 110 AG ir 130 AG bei 300 Nm sūkio momentą, nors degalų sąnaudos bendruoju ciklu sudaro 5,2 l/100 km.

Visi „Meriva” dyzeliniai varikliai turi standartiškai montuojamus smulkiųjų dalelių filtrus ir atitinka „Euro 5” standartų reikalavimus.

Reikšmingi akcentai „ecoFLEX” gamoje

Geriausiu „Opel” kompanijos nuolatinių pastangų gerinti „ecoFLEX” šeimos modelių efektyvumą įrodymu tapo reikšmingi paskutiniųjų 6 mėnesių triūso rezultatai. Tarp jų – Paryžiui parengtos naujovės – „Corsa” ir „Agila” su „Start/Stop” technologijomis, „Meriva” 1,3 „ecoFLEX” CDTI bei „Insignia” 2,0 CDTI „ecoFLEX”versijos.

„Opel” gamintojai „Start/Stop“ technologiją pritaikė „Corsa 1,3 CDTI (75 AG) dyzeliniam ir „Agila 1,2 benzininiam varikliams (94 AG) kartu su „Euro 5” patobulinimais ir CO2 variklio optimizavimo paketu, sumažinančiu degalų sąnaudas važiuojant miesto ciklu. Tai įžvalgus „Opel“kompanijos žingsnis, nes iki 2011 metų pabaigos visi pagrindiniai automobilių gamintojai pradės diegti „Start/Stop” technologijas, lemiančias nuosaikesnes degalų sąnaudas ir mažinančias CO2 emisiją.

„Insignia ecoFLEX” modelyje taip pat degalų sąnaudos bei emisija buvo sumažintos nuo 5,2 l/100 km ir 136 g iki 4,9 l/100 km ir 129 g.

Opel ecoFLEX modeliai

Atstumai „Ampera” elektromobiliui – ne kliūtis

„Opel” kompanija įgyvendino užsibrėžtą tikslą pateikti pirmąjį Europoje padidintos ridos elektromobilį. Įdiegus naujausius patobulinimus Paryžiuje bus demonstruojamas „Ampera” modelis, kuris patvirtins, kad gamintojai pasirengę 2011 m.pabaigoje pradėti serijinę revoliucingojo automobilio gamybą.

Gamintojų teigimu, išplėstos ridos „Ampera” elektromobilis bus pirmasis Europoje modelis su nuline emisija, elektra varomas automobilis, tinkantis kasdienėms reikmėms. Jo savita elektros pavaros sistema lemia žvalų akceleravimą. Aukšto lygio apdailos penkerių durų „Ampera“ salonas talpina keturis sėdinčius keleivius ir turi erdvų krovinių skyrių. „Ampera“ galės įveikti didesnį kaip 500 km atstumą. „Opel“ teigimu, „Ampera“puikiausiai tinka kasdieniams Europos automobilininkų poreikiams, nes maždaug apie 80 proc.Vokietijos vairuotojų per dieną nuvažiuoja mažiau kaip 50 km.

Elektros varikliai nuolatos suka „Ampera” ratus, nepaisant, kokiu greičiu važiuoja automobilis. Įveikti atstumams iki 60 km, „Ampera“automobilis naudoja vien tik elektros pavaros režimą. Jo metu elektra varikliams tiekiama iš 16 kW pajėgumo ličio-jono baterijų. Šis automobilio darbo ciklas neskleidžia jokios taršos ir neturi kitų neigiamų aplinkai pasekmių.

Išsekus baterijoms, benzininis variklis – generatorius garantuos galimybę „Ampera” automobiliui su pilnu degalų baku įveikti daugiau kaip 500 km atstumą. Pilnai „Ampera” akumuliatorių baterijos pakrauti iš įprastos namų elektros tinklo 230 voltų rozetės tereikia 3 valandų. Priešingai negu dabar rinkoje naudojamų įprastų elektromobilių, energiją gaunančių vien iš akumuliatorių baterijų, „Ampera” vairuotojai nebus suvaržyti ribotais atstumais.

„Ampera” baterijos, sudarytos iš daugiau kaip 280 ličio-jono akumuliatorių sekcijų, tiekia pakankamai energijos, galinčios tyliam elektros varikliui suteikti 370 Nm sūkio momentą, prilygstantį 150 AG. Elektra varomas „Ampera“ automobilis veržlumu nenusileidžia įprastiems benzininiams analogams, įsibėgėdamas nuo 0 iki 100 km/val. per 9 sek. ir pasiekdamas maksimalų 161 km/val. greitį.

Opel Ampera
Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją