„Active Brake Assist“ sistema išbandyta daugiau nei 14 tūkst. sunkvežimių ir bendra 3 mlrd. km rida Europos keliuose, informuoja gamintojo atstovai Lietuvoje.

„Active Brake Assist“ pirmą kartą buvo pristatyta 2006 m. sunkiasvoriame „Mercedes-Benz Actros“ sunkvežimyje. Daugelis sunkvežimių vairuotojų pripažino, kad saugumo sistemos dėka buvo išvengta susidūrimų. Ekspertai pritaria, kad „Active Brake Assist“ išsaugojo daugybę gyvybių, ne tik „Actros“ vairuotojams, bet ir kitų transporto priemonių keleiviams. Daugelis draudimo kompanijų įsitikinę, kad ši sistema geriausia jų klientams, todėl komercinėms transporto priemonėms su šia saugumo technologija taiko draudimo įmokų nuolaidas.

Radaro pagalba „Active Brake Assist 2“ sistema skanuoja 1-200 metrų sritį prieš sunkvežimį, nuolat nustatydama atstumą iki transporto priemonės važiuojančios priekyje ar nejudančios kliūties, taip pat greičio skirtumus tarp dviejų transporto priemonių. Jei susidūrimas neišvengiamas, vairuotojas įspėjamas apie galimą pavojų raudona trikampe lempa ir garsiniu signalu.

Jei vairuotojas nesiima veiksmų, sistema automatiškai pradeda stabdyti. Įspėjimas būtinas, kad vairuotojas savarankiškai išvengtų kritinių situacijų, todėl „Active Brake Assist 2“ stabdymas su maksimalia 50 proc. stabdymo galia suteikia pakankamai laiko išvengti nelaimingo atsitikimo. Išbandyta radaro technologija užtikrintai veikia bet kokiomis oro ir apšvietimo sąlygomis. „Active Brake Assist 2“ pakeis ankstesnę sistemą iki šių metų pabaigos.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją