Pirmąjį šių metų pusmetį dėl įvestų muitų užsienietiškiems automobiliams ir išmokų seną automobilį nauju keičiantiems pirkėjams „Lada“ automobilių pardavimai išaugo net 23 proc., tačiau modelių gama vis dar yra labai archajiška.

V.Putinas pastebėjo, jog valstybės parama naujų automobilių pirkėjams neturėtų nustumti modernizavimo į antrąjį planą. Šiuo metu „AvtoVAZ“ pirkėjams siūlo dar Sovietų sąjungoje sukurtus 2105, 2107, „Samara“ bei „Niva“ modelius bei porą kiek naujesnių automobilių: „Kalina“ ir „Priora“. Kitų metų pabaigoje turėtų pasirodyti „Kalina“ pagrindu sukurtas naujas kuklus modelis, o 2012 m. kovą žadama pristatyti net penkis naujus modelius, sukurtus „Dacia“ B0 platformos pagrindu.

5 proc. „AvtoVAZ“ akcijų valdantis Prancūzijos automobilių gamintojas „Renault“ ketina per artimiausius dvejus metus į Rusijos bendrovę investuoti 240 mln. eurų (829 mln. Lt) ir išsaugoti savo valdomą akcijų paketą. „Renault“ Eurazijos regiono vadovas Christianas Esteve’as pabrėžė, kad Rusija išlieka viena iš prioritetinių rinkų, tad „Renault“ tęs aktyvią partnerystę su „AvtoVAZ“. Rusijos valstybinis konglomeratas „Russian Technologies“ įsigis 730 mln. naujų „AvtoVAZ“ akcijų ir padidins savo paketą iki 36,5 proc.. Maskvos investicinis bankas „Troika Dialog“ išlaikys 25 proc. dalį.

Praeitais metais gelbėdama savo didžiausią gamintoją nuo krizės Rusija skyrė 40 mlrd. rublių (3,5 mlrd. Lt) ir siekia užtikrinti sėkmingą jo ateitį. „Renault“ mano, kad nuo 2015 m. „AvtoVAZ“ galėtų pagaminti 900 tūkst. automobilių per metus, nors šiemet nuo konvejerio veikiausiai nuriedės perpus mažesnis kiekis. I.Komarovas pasidžiaugė, jog „AvtoVAZ“ pagaliau gavo priėjimą prie „Renault“-„Nissan“ technologijų ir tyrimų. Anot jo, Rusijos bendrovė pagaliau tapo lygiaverte „Renault“ partnere.