„PSA/Peugeot-Citroen“ nekurs savo flagmanų „Citroen C6“ ir „Peugeot 607“ įpėdinių. Nors pastarieji modeliai yra gana išvaizdūs, komfortiški ir pasižymi naujomis technologijomis, tačiau didelius automobilius paprastai vairuojantys verslininkai yra linkę rinktis jų statusą pabrėžiančias transporto priemones: E klasės „Mercedes-Benz“, 5 serijos BMW ar „Audi A6“.

Kitas Prancūzijos gamintojas „Renault“ taip pat neketina smarkiai išlaidauti kurdamas naują flagmaną ir didžiausią savo modelį – sedaną „Latitude“ – ketina pristatyti rugpjūčio mėnesį Maskvoje vyksiančioje automobilių parodoje. „Renault“ Pietų Korėjos padalinio „Renault Samsung Motors“ modelio „Samsung SM5“ pagrindu gaminamas „Latitude“ pakeis nesėkmingą ir daug pajuokų sulaukdavusį „Vel Satis“ hečbeką.

Artimiausiu metu didžiausias „Peugeot“ gamos modelis bus 480 cm ilgio „Peugeot 508“, kuris po savo debiuto spalio mėnesį vyksiančioje Paryžiaus automobilių parodoje pakeis iškart du modelius: 407 ir 607. Tuo tarpu „Citroen“ markė 2012 m. pabaigoje ketina pasiūlyti didesnį C5 modelį, kuris turėtų užpildyti ir C6 rinkos nišą.

„General Motors“ valdoma „Opel“ markė iš didelių automobilių rinkos pasitraukė 2003 m., kuomet buvo nutraukta „Omega“ modelio gamyba, o „Ford Motor“ apsisprendė dar anksčiau ir „Ford Scorpio“ modelis 1998 m. nebesulaukė įpėdinio. Prancūzijos automobilių gamintojai tuomet dar buvo tvirtai įsitikinę savo pajėgumu konkuruoti su „Audi“, BMW ir „Mercedes-Benz“, tačiau istorija parodė, kad versle tuštybė yra prastas patarėjas.

„JATO Dynamics“ duomenimis, praeitais metais trijų „prestižinių“ prancūziškų modelių – „Peugeot 607“, „Citroen C6“ ir „Renault Vel Satis“ – pardavimai kartu paėmus sudarė vos 4 565 vnt. Per tą patį laikotarpį vien Europoje buvo realizuota 238 563 vnt. „Audi A6“, 5 serijos BMW ir E klasės „Mercedes-Benz“ automobilių. Pirkėjai aiškiai parodė savo nenorą įsigyti masinių gamintojų siūlomus didelius modelius, tad ir „Fiat“ nusprendė, kad didelis galiniais ratais varomas sedanas turėtų būti pasiūlytas ne kaip „Alfa Romeo 166“ įpėdinis, o kaip dar vienas „Maserati“ modelis.