Vėliau buvo planuojama laipsniškai padidinti vietoje pagamintų automobilio dalių kiekį iki 60 proc. visų reikalingų dalių, o galiausiai visas automobilio dalis gaminti vien tiktai Indonezijos teritorijoje.

Tačiau projekto realizuoti nepavyko dėl keleto rimtų priežasčių. JAV ir Japonija, kurios yra pirmaujančios pasaulyje automobilių gamintojos, taip pat ir Europos Sąjunga pareiškė, jog Indonezija pažeidžia Pasaulio prekybos organizacijos (PPO) nuostatas, nes be pagrindo suteikė "Kia Motors" partnerei - Indonezijos bendrovei daugybę mokestinių lengvatų ir atleido bendrovę nuo muitų.

Kilo didžiulis skandalas, tuo tarpu Indonezijos vyriausybė atkakliai gynė savo veiksmus, kuriuos vadino visiškai teisėtais. Projektu tuo metu rūpinosi tuometinio šalies prezidento Suharto sūnus.

1997 metais Indoneziją ištiko rimta finansinė ir ekonominė krizė, dėl kurios smarkiai krito nacionalinio valiutos vieneto kursas, o vėliau žlugo ir Suharto režimas, o kartu su juo ir idėja sukurti nacionalinį Indonezijos automobilį.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją