"Kalnapilio" generalinis direktorius Remigijus Šydeikis BNS teigė, kad pradėti pilstyti "Eksport" alaus rūšį nutarta atlikus vartotojų ir klientų (restoranų, barų) apklausą.
Iki šiol restoranuose ir baruose "Kalnapilis", gaminantis septynių rūšių alų, pilstė tik dvi alaus rūšis - "Kalnapilis" ir "Kalnapilis 7.30".
Šiuo metu pilstomas alus sudaro apie 10 proc. visos alaus daryklos apyvartos.
"Eksport" pilstomo alaus pardavimai turėtų padidėti. Iš esmės pilstomo alaus pardavimai labai glaudžiai susiję su gyventojų perkamąja galia, tik Lietuvoje šis segmentas dar labai menkai išplėtotas", - teigė R.Šydeikis.
Pasak R.Šydeikio, vykstant "Kalnapilio" pardavimo procesui, kol kas nėra kuriama jokių perspektyvinių planų, susijusių su įmonės veikla. Kaip jau skelbta, įmonės savininkas - Skandinavijos koncernas "Baltic Beverages Holding" (BBH) turimą 86,6 proc. "Kalnapilio" akcijų paketą tikisi parduoti ne vėliau kaip šių metų rudenį.
Tiesa, BBH pageidaujant "Kalnapilio" vadovybė iki birželio 15 dienos turi pateikti patikslintą šių metų biudžeto planą.
"Tie skaičiai, kuriuos mes dabar planuojame, yra realūs ir nuteikia optimistiškai", - tvirtino "Kalnapilio" generalinis direktorius, teigdamas, kad metų pradžioje numatyti rodikliai buvo nerealūs.