Gegužę "Kalnapilis" realizavo 360 tūkstančių dekalitrų alaus - 31 procentu daugiau nei balandį. Tačiau per penkis šių metų mėnesius alaus praduota 1,25 milijono dekalitrų - 25 procentais mažiau nei analogišku praėjusių metų laikotarpiu. Panevėžio bendrovės užimamos rinkos dalis sumažėjo nuo 21,9 iki 15,6 procento.
"Utenos alus" per gegužę padidino pardavimų apimtį 22 procentais iki 353 tūkstančio dekalitrų. Tačiau penkerių metų apimtys sumažėjo 27 procentais iki 1,35 milijono dekalitrų, o rinkos dalis sumažėjo nuo 24,2 iki 21,9 procento.
Alaus pardavimą, nepaisant šaltokų orų, praėjusį mėnesį didino visos Lietuvos aludarių asociacijai priklausančios bendrovės. Gegužę, palyginti su balandžiu, pardavimų augimas sudarė 33 procentus, tačiau palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, pardavimai paūgėjo vos 1,3 procento.
Nuo metų pradžios alaus parduota per 8 milijonus dekalitrų - 4,5 procento daugiau nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį.