Lietuvos aludarių asociacijos duomenimis, kaip praneša ELTA, gegužę "Švyturys" pardavė 782 tūkstančius dekalitrų alaus arba 53 prcentais daugiau nei balandį. Per penkis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, uostamiesčio bendrovė 27 procentais padidino pardavimus iki 2,6 milijono dekalitrų ir užėmė 32,2 prcento rinkos - 5,6 procento daugiau nei pernai.

Gegužę "Kalnapilis" realizavo 360 tūkstančių dekalitrų alaus - 31 procentu daugiau nei balandį. Tačiau per penkis šių metų mėnesius alaus praduota 1,25 milijono dekalitrų - 25 procentais mažiau nei analogišku praėjusių metų laikotarpiu. Panevėžio bendrovės užimamos rinkos dalis sumažėjo nuo 21,9 iki 15,6 procento.

"Utenos alus" per gegužę padidino pardavimų apimtį 22 procentais iki 353 tūkstančio dekalitrų. Tačiau penkerių metų apimtys sumažėjo 27 procentais iki 1,35 milijono dekalitrų, o rinkos dalis sumažėjo nuo 24,2 iki 21,9 procento.

Alaus pardavimą, nepaisant šaltokų orų, praėjusį mėnesį didino visos Lietuvos aludarių asociacijai priklausančios bendrovės. Gegužę, palyginti su balandžiu, pardavimų augimas sudarė 33 procentus, tačiau palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, pardavimai paūgėjo vos 1,3 procento.

Nuo metų pradžios alaus parduota per 8 milijonus dekalitrų - 4,5 procento daugiau nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją