Toks sprendimas visiškai logiškas, nes automobilis sukonstruotas sedano S60 bazėje. Universalo bagažinės tūris 430 l, o galinių durelių plotis – 1095 mm. Didesnė erdvė kroviniams tradiciškai suformuojama nulenkus antrosios sėdynių eilės atlošus. Naujajame „Volvo V60“ šią procedūrą atlikti galima greičiau ir paprasčiau, nes atramos keleivių galvoms čia valdomos elektros varikliukais. Esant reikalui, priekinę keleivio sėdynę taip galima nulenkti ir suformuoti visiškai lygią grindų plokštumą.

Europos rinkose universalas bus siūlomas su vienu iš dviejų pakabos reguliavimo paketų – „standartiniu“ ir „dinaminiu“. Pastarasis orientuotas į sportiškesnio vairavimo stiliaus gerbėjus, todėl turės kiek kitokius reguliavimus bei standesnius amortizatorius. „Standartinė“ – t.y. komfortiškesnė pakaba bus siūloma už papildomą mokestį. Tuo tarpu kitose rinkose „Volvo“ ketina elgtis atvirkščiai - bazinės komplektacijos V60 modeliai turės minkštesnę pakabą, o „dinaminį“ paketą teks užsakinėti.
Už papildomą mokestį taip pat bus galima rinktis universalą su adaptyvine pakaba „Four-C“ bei visų varančiųjų ratų pavara.

Pastarąją sistemą turės brangiausia „Volvo V60“ versija T6. Šio universalo ratus suks 3.0 litrų darbinio tūrio benzininis 304 AG variklis su turbina. Pavarų dėžė – 6 laipsnių automatinė. Iki 100 km/val. taip sukomplektuota mašina gali įsibėgėti per 6,6 sek. Maksimalus jos greitis apribotas iki 250 km/val. Vidutinės degalų sąnaudos – 10,2 l/100 km.

Iš viso V60 bus siūlomas su penkiais benziniais ir trimis dyzeliniais jėgos agregatais. Galingiausias dyzeliną naudojantis motoras D5 su dviem turbinom, siūlo 205 AG pajėgumą ir 420 Nm maksimalų sukimo momentą.

Prekyba naujuoju „Volvo V60“ prasidės rudenį po Paryžiaus automobilių parodos.