Dėstydami, kodėl „Chevrolet Volt“ gamybos pradžia tokia vangi, koncerno vadovai pareiškė, kad kitais metais pasiūlę rinkai originalios konstrukcijos elektromobilį analizuos realią tokios mašinos paklausą, potencialių klientų reakciją bei pirmųjų savininkų atsiliepimus. Visi šie dalykai turėtų padėti patobulinti „Voltus“.

Įvertinti, kiek toks elektromobilis gali patenkinti kasdienius poreikius, amerikiečiai galės jau pačiu artimiausiu metu. „General Motors“ vadovai žada į visas „Chevrolet“ atstovybes JAV nusiųsti bent po vieną demonstracinį „Volt“ modelį.

„Chevrolet Volt“ kūrėjai teigia, kad jų sumanyta konstrukcija yra efektyvesnė už visus šiuo metu rinkoje esančius elektromobilius ir hibridinius modelius. Ličio-jono akumuliatoriais aprūpinta mašina naudodama juose sukauptą (pakrautą iš buitinio elektros tinklo) energiją gali nuvažiuoti maždaug 60-65 kilometrų atstumą. Ilgose kelionėse mašinos ratus taip pat suka elektros variklis, kuriam elektrą gamina generatoriaus funkciją atliekantis 1,4 l. darbinio tūrio vidaus degimo motoras. Toks energijos gaminimo-naudojimo algoritmas leidžia įveikti didesnį nei 500 km atstumą.

Elektros jėgainės maksimalus sukimo momentas siekia 370 Nm, o galia – 111 KW / 150 AG. Įsibėgėdama iki 100 km/val. greičio „Chevrolet Volt“ užtrunka trumpiau nei 9 sekundes ir gali judėti maksimaliu 161 km/val. tempu.

Beje, statistika liudija, kad maždaug 80 proc. Senojo žemyno automobilininkų kasdien įveikia ne ilgesnį kaip 50 km kelią. Tai reiškia, kad dauguma europiečių pasirinkę tokią mašiną galėtų važinėti naudodami vien tik švarią energiją ir visiškai neteršti aplinkos.

Išankstiniais duomenimis JAV rinkoje „Chevrolet Volt“ kainuos ne daugiau kaip 30 tūkst. dolerių.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją