Naujasis automobilis kainuos apytiksliai 1,5 mln. jenų (46 tūkst. 740 litų) ir Japonijoje bus pradėtas parduoti jau šį rudenį.

Šis automobilis kainuos maždaug 400 tūkst. jenų (12 tūkst. 755 litais) pigiau nei senesnis „Hondos“ hibridas „Insight“ ir maždaug 200 tūkst. jenų (6377 litais) brangiau nei populiarus „Hondos“ kuru varomas „Fit“ automobilis (Europoje žinomas „Honda Jazz“ pavadinimu).

„Mažos hibridų kainos yra geras dalykas vartotojams, tačiau ne akcininkams“, – įsitikinęs „Kazaka Securities“ analitikas Yoshihiko Tabei. Anot jo, naujojo „Hondos“ hibrido kaina yra mažesnė nei tikėjosi rinkos, todėl ji gali įžiebti kainų karą su automobilių gamintoju „Toyota“. Tai, savo ruožtu, abu automobilių gamintojus gali pastatyti į labai nepatogią padėtį, palyginti su kitais konkurentais, kurie visą savo dėmesį skiria brangesniems, vien kuru varomiem automobiliams.

„Toyota“ pagaliau pradėjo džiaugtis pelnu, kurį gauna iš savo hibrido „Prius“ pardavimų. Tuo tarpu „Honda“ iš savojo hibrido „Insight“ pardavimų kol kas negauna jokio pelno. Šiems automobilių gamintojams bus išties sunku uždirbti iš hibridų“, – įsitikinęs Y.Tabei.

Tuo tarpu bendrovės „Honda“ atstovas tokius analitikų samprotavimus neigia.

Pasak laikraščio „Nikkei business“, naujasis „Hondos“ hibridas sukurtas ant „Fit“ bazės ir turi nemažai svarbiausių automobilio „Insight“ detalių. Tai sumažino naujojo modelio sukūrimo kaštus. Su vienu litru kuro naujasis hibridas galės įveikti 30 km, kai tuo tarpu „Fit“ automobilis su tuo pačiu kiekiu kuro nuvažiuoja 24 km atstumą.

Automobilių gamintojų „Honda“ ir „Toyota“ kainų konkurencija augančioje hibridinių automobilių rinkoje pradėjo didėti po to, kai vartotojams 2009 m. vasarį buvo pristatytas hibridas „Honda Insight“, po kurio netrukus sekė paties pigiausio istorijoje hibrido „Toyota Prius“ pristatymas.

Sąlyginai žemos minėtų hibridų kainos, o taip pat ir mokestinės lengvatos aplinkai draugiškam transportui, prisidėjo prie hibridinių automobilių populiarumo Japonijoje.