Britų žurnalas „Marketing“ atkreipė dėmesį į „Kia“ reklamas, pasirodžiusio po apmaudaus anglų pralaimėjimo. Dienraštyje „The Times“ pasirodė korėjietiškų automobilių reklama su užrašu: „Ką gi, bent jau kalbant apie garantijas vokiečius mes sutriuškinome“.

Tuo atkreipiamas dėmesys į mašinoms teikiamų garantijų sąlygas ir terminus Didžiojoje Britanijoje. Šioje rinkoje parduodamiems „Kia“ modeliams teikiama 7 metų, o BMW ar „Audi“ – vis labo trejų metų gamintojo garantija.

Beje, korėjiečių atstovai specialią reklamą buvo parengę ir pergalei. Jei britai būtų laimėję aštuntfinalio mačą, spaudoje būtų mirgėjęs tekstas „Musų garantijos taip pat sutriuškino vokiečius“.

Panašiai pasielgė ir „Nissan“ atstovybė. Dienraštyje „The Sun” pasirodė japoniško superautomobilio “Nissan GT-R” nuotraukos su užrašu - „Varžybos, kurių vokiečiams taip ir nepavyko laimėti“...

Taip „Nissan“ priminė vokiečiams nesėkmę garsiojoje Niurburgringo trasoje. Čia GT-R ratą apskriejo per 7 min. 26,7 sek., o greičiausiu serijiniu vokišku automobiliu vadinamas „Porsche 911 GT3” - per 7 min. 40 sek.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją