„Mes tikėjomės susidomėjimo „ix35“ modeliu, nes jis ypač patrauklus ir viliojantis būtent Europos pirkėjams. Pristatę rinkai „ix35“, mes kėlėme sau labai ambicingus tikslus, tačiau reali paklausa tiek tarp kitų „Hyundai“ modelių savininkų, tiek tarp naujų mūsų pirkėjų buvo tikras siurprizas. Galima tikėtis, kad 2011 metams iškeltus pardavimo tikslus mes pasieksime jau šiais metais, nes rudenį bus didesnis variklių pasirinkimas. Vis dėlto, kiek beparduotume „ix35“ automobilių, kalbame apie modelį, kuris mums itin svarbus siekiant užsibrėžtos rinkos dalies 2010 metais“, – teigė „Hyundai Motor Europe“ viceprezidentas Alanas Rushforthas.

„Hyundai Motor Baltic“ pardavimų vadovas Margusas Ilusas taip pat tikisi, kad naujojo „ix35“ modelio pardavimai Baltijos šalyse bus sėkmingi – automobilininkai labai domėjosi bandomuoju važiavimu dar neatsivežus automobilio, o pirmieji klientai jau apsisprendė įsigyti naująjį „ix35“.

Pirmąjį 2010 m. ketvirtį „Hyundai“ automobilių pradavimai pasiekė naują europinį rekordą, o „Hyundai“ užimama rinkos dali padidėjo iki 2,7 procentų – tai aukščiausias bendrovės pasiektas rodiklis nuo tų laikų, kai 1978 m. „Hyundai“ ėmė prekiauti savo automobiliais Europoje. Remiantis statistika, per pirmą 2010 m. ketvirtį buvo parduoti 100 758 „Hyundai“ automobiliai.

2009 metais „Hyundai“ turėjo 2,4 proc. Europos automobilių rinkos dalis. Šių metų tikslas – padidinti ją iki 2,75 proc.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją