Prieš pradedant taikyti šią technologiją, valstybinė įmonė „Klaipėdos regiono keliai“ buvo įpareigota užsakyti tyrimus dėl galimo poveikio aplinkai, kuriuos atliko Kauno kelių tyrimo institutas.

Pernai vykdyto eksperimento privažiuojamajame kelyje prie Klemiškės II gyvenvietės rezultatai parodė, jog jokio trumpalaikio žalingo poveikio aplinkai nėra, todėl toks žvyrkelių priežiūros būdas gali būti naudojamas. Taikant šią technologiją per karštąjį sezoną žvyrkelius reikėtų palaistyti kelis kartus. Parengus atitinkamą tvarką tokie laistymai galės būti atliekami valstybinės reikšmės žvyrkeliuose, kur dulkėtumas sukelia labai daug nepatogumų.

„Ši technologija turi keletą didelių pranašumų - aukšto druskingumo vandens yra mūsų regione, be to, toks vanduo turi tam tikras medžiagas, kurios „suriša“ dulkes. Taip pat svarbu paminėti, jog šis būdas yra pats pigiausias. Pasaulyje žinomos ir kitos technologijos dulkėtumui mažinti – laistymas bitumine emulsija, polimerų naudojimas ir kita. Tačiau šie būdai yra gana brangūs. Tuo tarpu laistymas druskingu vandeniu ne tik pigus, bet ir pakankamai efektyvus“, – pasakojo susisiekimo ministro patarėjas Rolandas Bražinskas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)