Apie tokius pokyčius jau informuota apie 1,2 tūkst. „Lancia“ ir „Chrysler“ atstovybių, kurioms pranešta, kad jų kontraktų galiojimas baigsis kitų metų gegužės 31 d. Nuo šios datos bus sukurtas atstovybių tinklas, sujungsiantis šias dvi markes.

Nuo 2011 m. didžiojoje Europos dalyje „Chrysler“ automobiliai bus pardavinėjami pažymėti „Lancia“ prekės ženklu. „Chrysler“ vardas išliks tik Didžiojoje Britanijoje ir Airijoje, kur „Lancia“ neparduoda savo automobilių nuo 1991 m.

Šiuo metu „Lancia“ turi 595 atstovus ir 785 salonus visoje Europoje. „Chrysler“ turi 556 atstovus ir 750 salonų, kuriuose taip pat parduodami ir „Dodge“ bei „Jeep“ automobiliai.

„Planuojame nuo 2011 m. gegužės turėti „Lancia/Chrysler“ atstovybių tinklą, kurį sudarys apie 800 atstovų ir 1 tūkst. salonų“, – sakė „Chrysler“ ir „Lancia“ kompanijoms vadovaujantis Olivier Francois.

„Fiat“ grupei priklausanti „Lancia“ daugiausiai automobilių parduoda Italijoje. Pernai kompanija visoje Europoje pardavė 121 tūkst. mašinų, iš kurių 102 tūkst. buvo parduota Italijoje.

2009 m. „Chrysler“ pardavimai Europoje siekė tik 11,5 tūkst. mašinų. „Fiat Group“ vadovas Sergio Marchionne tikisi, kad sujungus „Lancia“ ir „Chrysler“, „Lancia“ automobilių pardavimai iki 2014 m. pasieks 300 tūkst.

20 proc. „Chrysler“ akcijų valdantis „Fiat“ koncernas kovo mėnesį tapo pagrindiniu „Chrysler“ tiekėju Europoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją