Jei anksčiau naujos šalys į „Formulės-1“ tvarkaraštį paprastai buvo įtraukiamos išstumiant senbuves, tai dabar labiau svarstomas sezono plėtros variantas. Teigiama, kad taip gali būti stengiamasi padidinti sporto pajamas iš lenktynių organizatorių mokamų mokesčių.

Etapų skaičiaus didinimo atveju, „Williams“ komandos direktoriaus Adamo Parro teigimu, derėtų sumažinti lenktynių savaitgalio trukmę, atsisakant važiavimų penktadieniais. Be to, ekipoms reikėtų suburti dar vieną į varžybas keliaujančių darbuotojų pamainą.

„Surengti 24 lenktynes laikantis ilgo savaitgalio sukeltų didelių logistinių sunkumų. Galbūt tai pasidarytų patrauklu kitaip išdėsčius savaitgalį“, - pareiškė A. Parras.

„Manau, kad tai ženkli permaina – pasiekus tam tikrą etapų skaičių, reikėtų suburti dar vieną mechanikų grupę, kaip daroma NASCAR. Tai būtų gana brangu, tačiau įmanoma, bet turi būti tinkamai valdoma“, - sakė „Williams“ ekipos vadovas.

„Pasakysiu aiškiai – mums visiems smagu, kad auga lenktynių skaičius“, - pridūrė jis, kalbėdamas visų komandų vardu.

Jei lenktynių skaičius nebus padidintas, labiausiai tikėtina, kad artimiausiu metu bus atsisakyta tų etapų, kurių organizatorių sutartys su „Formulės-1“ komercijos teisių valdytojais baigiasi anksčiausiai.

2011 m. čempionatą turėtų sudaryti 20 lenktynių, tačiau po kitų metų sezono dėl besibaigiančių kontraktų sportas galės atsisakyti varžybų Stambule (Turkija), Šanchajuje (Kinija) ir Sudzukoje (Japonija).

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.