aA
Veiklą plečianti informacijos telefonu paslaugų bendrovė „Lintel“ iki šių metų pabaigos ketina įdarbinti maždaug 200 klientų aptarnavimo specialistų. Bendrovės plėtrą lemia nuolat populiarėjančios klientų aptarnavimo telefonu paslaugos, kurių apimtys per vien praėjusius metus augo daugiau nei penktadaliu, skelbiama bendrovės pranešime spaudai.
© Bendrovės archyvas

„Teo“ įmonių grupei priklausančios „Lintel“ generalinio direktoriaus Remigijaus Šerio teigimu, spartesnę bendrovės plėtrą skatintų atitinkamas šalies Vyriausybės požiūris į pelną reinvestuojančius darbdavius į darbo vietų kūrimą.

„Šiuo metu dėmesio sulaukia tik į Lietuvą ateinančios užsienio įmonės, besinaudojančios iš mokesčių mokėtojų kišenės finansuojamomis lengvatomis ir šalies įmonių parengtais specialistais“, - teigė R. Šeris.

Praėjusiais metais „Lintel“ laimėjo „Rytų skirstomųjų tinklų“ bei „Lietuvos energijos“ skelbtus konkursus klientų skambučių aptarnavimo paslaugoms teikti. Bendrovė klientų aptarnavimo ir pardavimo telefonu paslaugas teikia ir tokioms šalies įmonėms kaip „Teo“, „Omnitel“, „Tele2“, „Maxima LT“ bei kitoms.

Šiuo metu bendrovėje dirba daugiau kaip 900 darbuotojų, kurie praėjusiais metais atsiliepė į 13,5 mln. skambučių. „Lintel“ pajamos 2009 metais sudarė 41,8 mln. litų – 6 proc. daugiau nei per 2008 metus, kai jos siekė 39,5 mln. litų. Vien pajamos iš kontaktų centrų paslaugų per praėjusius metus išaugo 21 proc. iki 29,4 mln. litų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.