Skandinavijoje autoritetingiausia vadinama „Loyalty Group“ atliekama apklausa – tai daugiau nei 100 klausimų automobilių savininkams. Svarbiausia dalis yra susijusi su pačiu automobiliu – jo techninėmis savybėmis, patikimumu, komfortu, saugumu ir t.t. Tačiau apklausoje nemažai dėmesio tenka ir pačiam automobilio pardavimo procesui, aptarnavimui servise, pogarantinei priežiūrai.

„Subaru“ automobiliai „AutoIndex“ apklausos nugalėtojais pirmą kartą tapo 2007 m. Tąsyk šios markės automobilių savininkai aukščiausiai įvertino ne tik automobilio savybes, bet ir pardavėjų bei servisų darbą. Po pergalės „AutoIndex“ apklausoje 2007 m., „Subaru“ automobiliai klientų pasitenkinimo apklausoje nugalėjo ir 2009-iais, o šiemet sulaukė tokio pat pripažinimo. Lyginant su 2009 m. rezultatais, šiemet „Subaru“ savininkai 3 iš 4 klausimų grupėse skyrė aukštesnius įvertinimus.

„AutoIndex 2010“ apklausoje antrą vietą užėmė BMW, trečią – „Toyota“, ketvirtą – „Honda“, penktą – „Audi“, šeštą – „Mercedes-Benz“ automobiliai. Po jų rikiuojasi „Volvo“, „Škoda“, „Mazda“ bei „Saab“ automobiliai, o statistinis vidutinis automobilis būtų 11-oje vietoje.

Automobilio įvertinimą sudarė paties automobilio vertinimas (40 proc.), o pardavimo procesas, serviso darbas ir lojalumas sudarė po 20 proc. įvertinimo.

Lietuvoje veikiantys oficialieji „Subaru“ atstovai automobilius šalies pirkėjams tiekia per „Subaru Nordic“ padalinį.

„AutoIndex 2010“ apklausos suvestinė
Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją