Išradingieji japonai ruošiasi pradėti sistemos pardavimus dar šiais metais, ji turėtų kainuoti apie 166 tūkst. Lt. – beveik 40 proc. pigiau už kitas krovimo sistemas. Efektyvesnis krovimas turėtų padėti elektromobilių plėtrai. „JFE Engineering Corp.“ tikisi, kad potencialūs sistemos pirkėjai bus degalinės ir prekybos centrai.

Krovimo sistema yra degalų kolonėlės dydžio ir naudoja specialiai pritaikytas ličio-jonų baterijas, kurios kaupia energiją naktį, kai elektra kainuoja pigiau. Baterijos tiekia penkis kartus didesnę srovę, nei kitos sistemos.

Dažniausiai itin greito krovimo įkrovikliams reikia galingesnės elektros įtampos, nei dauguma verslo objektų naudoja. Su papildomais patobulinimais, jei tokių reikia, tokios sistemos instaliavimas kainuoja apie 275 tūkst. Lt. Tuo tarpu „JFE Engineering Corp.“ kroviklis naudoja standartinę elektros įtampą. Degalinės, pasirinkdamos šią sistemą, galėtų sutaupyti apie 25 tūkst. Lt išlaidų elektrai.

Tačiau, kad kroviklis veiktų įprastuose elektromobiliuose, reikia papildomų derinimų ir programinės įrangos pakeitimų. Antraip kroviklis veiks kaip visos lėtos krovimo sistemos. Šiuo metu „JFE Engineering Corp.“ ieško galimybių bendradarbiauti su automobilių gamintojais.