„Renault grupės“ pardavimai pirmąjį šių metų ketvirtį lenkė bendrą automobilių rinkų augimą visuose pasaulio regionuose. Stiprėja „Renault grupės“ pozicijos Europoje: užfiksuotas didžiausias grupės keleivinių ir lengvųjų komercinių automobilių rinkos dalies augimas – 2,2 punkto (iki 10,8 proc.). Ypatingai gerai parduodami „Megane“ šeimos automobiliai.

Europos automobilių rinkoje, kuri augo 9,7 proc., „Renault grupės“ keleivinių ir lengvųjų komercinių automobilių pardavimai augo 37,7 proc. (32,7 proc. Prancūzijoje). Grupės rinkos dalis išaugo 2,2 punkto (1,6 punkto – „Renault“ prekės ženklo automobilių pardavimai ir 0,6 punkto – „Dacia“) ir užėmė 10,8 proc. rinkos.

„Renault“ prekės ženklas užima 3-iąją vietą Europoje keleivinių automobilių rinkoje ir 1-ąją vietą lengvųjų komercinių automobilių rinkoje. „Sandero“ dėka „Dacia“ buvo geriausiai kovo mėn. parduodamas importuojamų automobilių prekės ženklas Prancūzijoje.

„Renault grupė“ sustiprino pozicijas trijose didžiausiose Europos rinkose: keleivinių ir lengvųjų komercinių automobilių rinkos dalis išaugo 3,8 punkto Prancūzijoje iki 29,1 proc., 3,1 punkto Italijoje iki 7,5 proc. ir 0,6 punkto Vokietijoje iki 5,3 proc. Tokie rezultatai didele dalimi pasiekti dėka atnaujintos „Megane“ šeimos automobilių pardavimų, kurie išaugo 58,5 proc., lyginant su pirmojo 2009 m. ketvirčio pardavimais. Taip pat sėkmingai parduodami „Scenic/Estate“ modeliai. „Scenic“ pirmauja Europoje C klasės vienatūrių segmente.

Už Europos ribų „Renault grupės“ pardavimai augo 20,9 proc. Azijos/Afrikos regione pardavimai išaugo 40,8 proc.. Trečioje didžiausioje grupės rinkoje Pietų Korėjoje pardavimų apimtys augo 75,9 proc., parduoti 41 515 automobiliai.

Rusijoje, kur rinka krito 25 proc., „Renault“ rinkos dalis išaugo 1,7 punkto iki 5,5 proc. Lyginant su 2009 m. pirmuoju ketvirčiu pardavimai išaugo 7 proc. „Logan“ pardavimai augo 30 proc., šis modelis yra geriausiai parduodamas užsienietiškas automobilio modelis Rusijoje.

„Renault“ nuomone, Europoje 2010 m. ekonominė situacija išliks sudėtinga, todėl bendros gamybos apimtys gali kristi iki 10 proc.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją