„Turime susitaikyti su tuo, kad degalų kainos yra lemiamos objektyviai pasaulinėje rinkoje esančios situacijos, ir tam tikrų monopolinių reiškinių didmeninėje rinkoje, akcizų politikoje nematome didelių skirtumų. Turime galvoti taip, kaip galvojama daugelyje kitų Europos ir Vakarų pasaulio valstybių, pavyzdžiui, JAV ar Olandijoje, kokią alternatyvą galime turėti nuosekliai brangstančiai naftai ir benzinui transporte? Ir viena iš alternatyvų, apie kurią labai daug rašoma ir kuri pradedama įgyvendinti daugelyje pasaulio valstybių, tai – vis daugiau elektros naudoti automobilių transporte“, – ketvirtadienį „Žinių radijui“ teigė A. Kubilius.

Premjeras pateikė Jungtinių Valstijų, Kalifornijos, pavyzdį, kur į specialios infrastruktūros kūrimą tokiems automobiliams yra dedamos didžiulės investicijos.

„Nauji automobiliai tai yra neišvengiama ateitis. Ir mes turėsime tai daryti. Mes šiemet daug dėmesio skirsime atsinaujinančios energetikos plėtotei ir strategijos patvirtinimui. Turime strategiškai susidėlioti ir štai šią kryptį“, – sakė A. Kubilius.

Elektros transporto plėtotę ir elektrinių automobilių gamybos skatinimą tarp savo strateginių siekių įvardina ir Europos Komisija, ketvirtadienį savo tinklalapyje rašo „The Financial Times“.

Cituojamame Europos Komisijos dokumente rašoma, kad turės praeiti nemažai metų, kol vidaus degimo variklius išstums elektriniai. Tam gamintojai dar turės atrasti galimybių mažinti elektrinių automobilių kainas, reikės išplėtoti infrastruktūrą. Tai yra techniškai sunkiai įgyvendinami ir daug kainuojantys iššūkiai.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją