Pranešime žiniasklaidai rašoma, kad nors reeksporto dalis nėra maža, ji tikrai yra mažesnė nei kartais spėliojama.

Analizuojamu laikotarpiu išregistruoti 1 558 asmeniniai (M1) ir 229 lengvieji komerciniai (N1) automobiliai, t.y. Atitinkamai 20,7 proc. ir 29,5 proc. praeitais metais Lietuvoje įregistruoto jų kiekio.

Pagal absoliučias reeksporto apimtis tarp markių užtikrintai pirmavo „Renault“ (605 vnt.), už savęs palikusi „Mitsubishi“ (345 vnt.) ir „Subaru“ (124 vnt.).

Tarp modelių šioje statistikoje nepavejamas buvo „Renault Megane“ (438 vnt.), net kelis kartus aplenkęs „Renault Scenic“ (137 vnt.) ir „Mitsubishi Lancer“ (107 vnt.).

Pagal santykines reeksporto apimtis tarp markių, neskaitant Lietuvoje neatstovaujamų, pirmavo „Isuzu“ (73 proc.), „Renault“ (66 proc.), „Alfa Romeo“ (60 proc.), „Mitsubishi“ (54 proc.) bei „Dacia“ ir „Hyundai“ (po 48 proc.).

Analizuojant pagal įregistravimo mėnesius, reeksportuotojai aktyviausiai veikė pernai birželį (reeksportuota 35 proc. naujų automobilių), o pasyviausiai – sausį (13 proc.). Pagal buvimo registre trukmę naujų automobilių reeksportas 2009 m. pasiskirstė taip: vieną dieną – 215 vnt., iki 1 sav. – 571 vnt., 2-4 sav. – 584 vnt., 1-2 mėn. – 69 vnt., 2-3 mėn. – 348 vnt.

Pabrėžiama, jog šio tyrimo metu buvo analizuojami tik per 91 d. nuo pirmosios registracijos išregistruoti ir nepriregistruoti nauji automobiliai, t.y. jis neapima ilgiau nei 91 d. registre išbuvusių ir tuomet išregistruotų transporto priemonių, tačiau jų kiekis yra nereikšmingas. Nuo šių metų šis tyrimas atliekamas kas mėnesį.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją