Gamintojo pranešime rašoma, kad nors atšauktas transporto priemones normaliomis važiavimo sąlygomis vairuoti saugu, tam tikros transporto priemonės, kuriose įrengtas „Executive“ arba „Premium“ įrangos paketas ir pasirenkama kinetinė dinaminės pakabos sistema, gali pradėti slysti, kai vairuotojas, važiuodamas dideliu greičiu, staigiai pasuka vairą arba suka į dešinę.

Taip yra dėl nepakankamo transporto priemonės stabilumo kontrolės sistemos suaktyvinimo, kai transporto priemonė vairuojama tam tikromis ekstremaliomis sąlygomis. Kinetinė dinaminės pakabos sistema optimaliai sureguliuoja priekinius ir užpakalinius stabilizatorius, kad jie išsijungtų atšiauriomis kelio sąlygomis ir būtų išvengta automobilio apsivertimo posūkiuose.

Ši problema buvo paminėta JAV žurnale „Consumer Reports“, kur aprašomas atliktas transporto priemonės bandymas važiuojant 90 km/val. greičiu ir pasukant vairą 90 laipsnių kampu.

Gamintojų teigimu, su visais klientais, įsigijusiais minimus modelius, bus susisiekta asmeniškai artimiausiomis dienomis ir susitarta dėl galimo programinės įrangos keitimo laiko. Programinės įrangos keitimas užtruks mažiau nei vieną valandą ir bus nemokamas. Paslauga bus atlikta bet kuriame „Toyota“ įgaliotame salone ar remonto dirbtuvėse.

Iki šiol Lietuvoje ar Europoje nebuvo pranešta apie skundus arba nelaimingus atsitikimus, susijusius su šia problema. Kitos „Toyota“ ar „Lexus“ transporto priemonės Europoje neatšaukiamos.

Šią savaitę skelbta, kad „Toyota Motor“ kompanija visame pasaulyje dėl minėtos stabilumo problemos atšaukia apie 34 tūkst. visureigių, tarp kurių yra ir naujausios kartos „Lexus GX 460“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją