Praėjusiais metais „Better Place“ pristatė tokios stotelės prototipą Jokahamoje kaip vieną iš elektromobilių demonstravimo Japonijoje programos dalių ir buvo pakviesta įrengti veikiančią sistemą Tokijuje, kad būtų galima papildomai ją išbandyti.

Visiškai robotizuota stotelė išima ir pakeičia specialiai elektromobiliams pritaikytus baterijų paketus greičiau, nei degalinėje prisipiltumėte 80 litrų kuro. Tai didelis privalumas EV vairuotojams – jiems nebereikia laukti, kol automobilis įsikraus įjungtas į elektros tinklą.

Baterijų keitimo stotelė Tokijuje bus testuojama 90 dienų. Į pagalbą „Better Place“ pasitelkė tris specialiai stotelei pritaikytus elektra varomus „Nissan“ taksi, kurie priklauso vienai didžiausių Tokijo taksi kompanijų „Nihon Kotsu“.

„Better Place“ atstovė spaudai Julie Mullins teigia, kad šie taksi kasdien nuvažiuoja apie 300 km, tad kiekvienam automobiliui teks keisti baterijas tris kartus per dieną. „Tai bus 24 valandų per parą ir 7 dienų per savaitę sistemos testas“, – tvirtina ji.

Šiuo metu „Better Place“ testuoja šimto elektromobilių krovimo punktų tinklą Kopenhagoje. Gauti testų rezultatai padės kompanijai atsižvelgti į dabartinės sistemos privalumus ir trūkumus. Žinoma, tai pagelbės ir kitais metais planuojamam pristatyti pirmam komerciniam krovimo ir baterijų keitimo stotelių tinklui Izraelyje.