„Audi“ per pirmus tris mėnesius sugebėjo parduoti 264,1 tūkst. automobilių, o „Mercedes-Benz“ sąskaitoje – 248,5 tūkst. parduotų mašinų.

„Audi“ sėkmę daugiausiai nulėmė pardavimai Kinijoje. Čia kompanijos pardavimai sudaro penktadalį visų pardavimų. „Mercedes-Benz“ Kinijoje parduoda du kartus mažiau mašinų nei „Audi“.

Iki 2015 m. „Audi“ vadovai užsibrėžė tikslą kasmet parduoti po 1,5 mln. automobilių bei užimti lyderio pozicijas prabangių automobilių segmente ir nurungti ne tik „Mercedes-Benz“, bet ir BMW.

BMW kol kas dar nepaskelbė pirmojo 2010 m. ketvirčio rezultatų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją