Vasario mėnesį „Renault“ asmeninių ir lengvųjų komercinių automobilių rinkos dalis Pietų Afrikoje sudarė 2,1 proc. (1 proc. augimas). Rinkos dalies padidėjimui ženklią įtaką padarė šioje šalyje „Nissan“ Rosslyn gamykloje gaminamo „Sandero“ populiarumas.

Per 2009 m. „Renault“ atnaujino savo automobilių Pietų Afrikoje gamą, šioje šalyje pristačiusi 11 naujų modelių. Tai suteikė galimybę įsitvirtinti asmeninių automobilių rinkoje, rašoma gamintojo pranešime.

Be to, kompanijos padalinys Pietų Afrikoje įgyvendina klientų aptarnavimo strategiją „110 %”, kurios tikslas – viršyti klientų lūkesčius. Per šių metų pirmąjį pusmetį „Renault“ numato atidaryti Pietų Afrikoje devynis naujus pardavimo centrus.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją