„A8 hybrid“ turi du jėgos šaltinius – 2.0 TFSI motorą ir elektros variklį, o visos sistemos pasiekiamas galingumas – 180 kW (245 AG) ir 480 Nm sukimo momentas. Tai leidžia „Audi A8 hybrid“ 100 km/val. greitį pasiekti per 7,6 sek. ir išvystyti 235 km/val. maksimalų greitį. 100 kilometrų reikalingos degalų sąnaudos – vos 6,2 l, o išmetamų CO2 dujų kiekis – 144 gramai vienam kilometrui.

Keturių cilindrų 2.0 TFSI išvysto 155 kW (211 AG) pajėgumą ir sukuria 350 Nm sukimo momentą 1 500-4 200 aps./min. intervale. Ektros motoras turi generatorių, kuris pasiekia 33 kW (45 AG) galingumą ir 211 Nm sukimo momentą. Iš abiejų sistemų generuojama varomoji jėga perduodama į priekinius varančiuosius ratus.

„Audi A8 hybrid“ energijos kaupimo sistema sumontuota galinėje automobilio dalyje. Gamintojų teigimu, ši moderniausia ličio jonų baterija yra kompaktiškesnė, sveria mažiau nei kitų tipų baterijos ir yra žymiai galingesnė. „A8 hybrid“ turi 400 litrų bagažo erdvę.

Važiuojant mieste hibridinę pavarą turintis 1 885 kg svorio automobilis naudoja maždaug 20 proc. mažiau degalų nei turėdamas tik įprastą pavarą.

Hibridinė pavara sukurta ją naudoti ir vien tik varant elektros energijai, važiuojant iki 65 km/val. greičiu. Taip galima nuvažiuoti daugiau nei dviejų kilometrų atstumą. Kai „Audi A8 hybrid“ pradeda važiuoti, abu jo varikliai veikia išvien, taip prisiderindami prie galios poreikio. Viršijus 65 km/val. greitį vidaus degimo variklis vienas pats atlieka varymo energijos kūrėjo darbą, o elektros variklis tiekia energiją prietaisams ir įkrauna bateriją.

„Hybrid“ akcentai

Šis beveik gamybai paruoštas koncepcinis automobilis turi 21 colio dviem spalvomis nudažytus ratus, į akį krintančius išskirtiniais trijų dimensijų paviršiais. „A8 hybrid“ išorė nudažyta „Prism Silver” spalva su papildomu „Spectra Flair” atspalviu. Taip susidaro vaivorykštės efektas, paryškinantis kėbulo linijas ir užlaidas. Pastebimi „hybrid” užrašai ant abiejų priekinių sparnų nepalieka neatsakytų klausimų, kokio tai tipo automobilis. Ryškus, žemas ir horizontalus spoilerio kraštas kartu su chromuota juostele akcentuoja tvirtą automobilio stovėseną ant kelio.

Žvilganti variklio skyriaus uždanga ir stiklinis baterijos dangtis bagažo skyriuje taip pat rodo hibridinę technologiją. Apšviesti durų slenksčiai, papuošti „hybrid” ženklais – tai elegantiška energiją taupančios LED technologijos smulkmena, vos tik pravėrus duris primenanti elektros aspektą.

Keleiviams taip pat aiškiai matomas „hybrid” ženklas prietaisų skydelyje. „Galios matuoklis” tame pačiame prietaisų skydelyje rodo momentinį energijos tiekimą.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją