Gamintojų teigimu, ateityje ši sistema galės būti pritaikyta visiems „Ferrari“ modeliams, o dėl šio sprendimo pagerės ne tik automobilių ekonomija, bet ir jų sportiškumas bei valdymas. „Ferrari HY-KERS“ sumontuota technologija paremta „Formulėje-1“ matyta Kinetinės energijos regeneracijos sistema (KERS).

Hibridinis modelis nuo standartinio „Ferrari 599 GTB Fiorano“ skiriasi papildomu elektros motoru, pasiekiančiu 100 AG, bei ličio-jonų baterija, kuri yra tik 20 mm storio ir sveria apie 40 kg. Vis dėlto kol kas šis modelis tėra vystymo pradžioje, nes naudodamas vien elektros energiją gali nuvažiuoti tik apie 5 km.

Tačiau „Ferrari“ pažymi, kad automobilis su „HY-KERS“ sistema yra spartesnis už įprastą „Ferrari 599 GTB Fiorano“ ir nuo 0 iki 200 km/val. gali įsibėgėti 0,4 sek. greičiau.

„Nedažnai pamatysi žalią „Ferrari“ Ženevos parodos stende, tačiau šiemet tai tarsi parodo mūsų naują tikslą“, – pristatydamas hibridinį „Ferrari“ sakė „Ferrari“ prezidentas Luca di Montezemolo.

Gamintojai tikisi, kad iki 2018 m. jų modelių CO2 vidurkis bus 240 g/km (šiuo metu jis siekia 310 g/km). „Autocar“ šaltinių teigimu, hibridinis „Ferrari“ automobilis rinkoje pasirodys ne anksčiau nei po 3 metų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją