Bendrovė atšaukia 2005-2010 m. pagamintus „Chevrolet Cobalt“, 2007-2010 m. gamybos „Pontiac G5“, skirtus JAV rinkoms, taip pat Kanadoje parduotus 2005-2006 m. „Pontiac Pursuit“ bei 2005-2006 m. nuo konvejerio nuvažiavusius „Pontiac G4“, parduotus Meksikoje.

„General Motors“ sprendimą paskatino 2009 m. sausį pradėtas tyrimas, kuris atskleidė, kad 905 tūkst. JAV rinkai skirtų „Chevrolet Cobalt“ modelių turi problemų dėl vairo stiprintuvo. Paaiškėjo, kad dėl šios bėdos skundėsi daugiau nei 1 100 automobilio pirkėjų.

Kompanijos teigimu, problema atsiranda ne iš karto, su ja daugiausia susiduria automobilių, kurių garantinio aptarnavimo periodas baigėsi, savininkai.

Kartu bendrovės atstovai pabrėžė, jog automobilius su sugedusiais stiprintuvais vis tiek galima vairuoti. Bendrovės sprendimas atšaukti automobilius, pasak „General Motors“ viceprezidento kokybės klausimais Jamie‘io Hresko, skirtas „užtikrinti vartotojų ramybę“.

DELFI primena, kad šiemet automobilių gamintojus sukrėtė ne vienas masinis modelių atšaukimas. Japonijos koncernas „Toyota“ dėl kilimėlių ir ir greičio pedalo defektų atšaukė per 8 mln. automobilių, beveik 3 tūkst. iš jų – Lietuvoje. Be to, dėl nesaugių oro pagalvių beveik 0,5 mln. modelių, daugiausia iš JAV, šiemet atšaukė „Honda“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją