Anksčiau nerimauta dėl „A. McQueeno“ prekės ženklo ateities, nes jo veikla nebuvo itin pelninga.

2001 m. įkurta kompanija neprasimušė iki 2007-ųjų, o 2008 m., dar neprasidėjus bankų krizei, pelnas irgi buvo nedidelis.

Tiesa, po dizainerio mirties, jo kurtų drabužių ir aksesuarų pardavimai padidėjo 1400 proc.

A. McQueenas (40 m.) pasikorė praėjusią savaitę savo namuose. Jis paliko atsisveikinimo laiškelį.

Dizaineris baiginėjo rudens ir žiemos kolekciją.

Jo siuvyklose ir parduotuvėse visame pasaulyje dirba 180 žmonių.

2000 m. gruodį A. McQueenas prisijungė prie „Gucci Group“, kuriai priklauso „Gucci“, „Bottega Veneta“, „Yves Saint Laurent“, „Balenciaga“, „Boucheron“, „Sergio Rossi“ ir „Stella McCartney“ prekių ženklai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją