Koncepcijoje įdiegta E-REV technologija gali būti integruota į vidutinio dydžio ir didelius automobilius, pritaikant juos tolimoms kelionėms. Tokiomis savybėmis pasižymi ir kita pristatoma „Opel“ naujovė – kompaktiškas „Ampera“ modelis.

„Opel“ strategijoje numatoma naujai kuriamiems modeliams įdiegti taupumu pagrįstas ekologiškas inovacijas, suteikiant elektra varomiems automobiliams neribotą mobilumą. Itin taupi E-REV sistema išplečia akumuliatorių baterijų ribas, padidindama elektra varomų automobilių galimybes visose rinkos segmentuose. Būtent tai patvirtina „Flextreme GT/E“ naujovė, įrodanti, kad nepaisant nulinės emisijos, automobilio dydis neturi jokios reikšmės.

Kuriant „Flextreme GT/E“ dizainą užsibrėžta ne tik patraukti dėmesį išskirtinėmis formomis, bet ir suteikti automobiliui itin mažą, vos 0,22 oro pasipriešinimo koeficientą. Ši ypatybė neabejotinai lemia ir kitas ne mažiau svarbias naujovės savybes – galimybę pasiekti maksimalų 200 km/val. greitį ir įveikti ilgus nuotolius. Visa tai neatsiejama nuo energiją taupančių technologijų.

„Flextreme GT/E“ išorėje žvilgsnį patraukia sparno formos priekiniai ir galiniai LED žibintai, aptakios ratų arkos, raumeningas ir tvirtai prie žemės prigludęs, tačiau grakščiai išraiškingas kėbulas.

Gamintojų teigimu, nė vienas „Flextreme GT/E“ dizaino akcentas nėra sukurtas vien tik siekiant išorės efekto. Kiekviena kėbulo elemento forma atlieka savitą funkciją. Jų visuma lemia itin mažą oro pasipriešinimą, taupų ir ekologišką važiavimą bei galimybę įveikti ilgus nuotolius.

Netgi automobilio priekyje besipuikuojantis „Opel“ ženklas atlieka dvigubą paskirtį. Jis ne tik atspindi gamintojo simbolį, bet ir dengia rozetę, skirtą krauti „Flextreme GT/E“ automobilio akumuliatorių baterijoms.

Žemas „Flextreme GT/E“ modelio priekis ne tik pagerina aerodinamines savybes. Konstruodami jo formas automobilio kūrėjai siekė, kad naujovė atitiktų pėsčiųjų apsaugos reikalavimus.

„Flextreme GT/E“ automobiliui pritaikyta speciali „Opel FlexDoors“ durų konstrukcija, jau regėta naujos kartos „Meriva“ vienatūryje. Išlaikant aptakų, be jokių iškyšų kėbulo plokštumų paviršių visos durų rankenėles pakeistos šviesos davikliais. Juos uždengus ranka, durys atsiveria. Siekiant išvengti oro pasipriešinimo, šoninių veidrodėlių vietose įrengtos mažytės vaizdo kameros.

Permatomas stogo dangtis, kaip ir chameleoniniai akiniai, dieną patamsėja, o naktį pašviesėja. Tai ne vienintelė jo savybė. Žiemą stogas akumuliuoja energiją ir salonui teikia šilumą, o vasarą apsaugo interjerą nuo kaitrių saulės spindulių. Oras, patekęs per specialią angą stogo gale, skirtas aušinti baterijoms ir elektronikos prietaisams.

21 colio lengvo lydinio ratlankiai ganėtinai siauri, nesukelia vėjo pasipriešinimo, o 195/45 matmenų padangos pasižymi puikiomis riedėjimo savybėmis.

Nepaisant didesnių matmenų ir maksimalaus greičio, siekiančio daugiau kaip 200 km/val., „Flextreme GT/E“ koncepcinis automobilis pasižymi savybėmis, bendromis su kompaktiškuoju „Ampera“ modeliu. Važiuojant iki 60 km/val. greičiu su nuline emisija galima įveikti daugiau kaip 500 km atstumą.

Priešingai negu hibridinio automobilio „Flextreme GT/E” modelio ratai visada varomi elektros variklių. Kelionėms iki 60 km atstumu elektros varikliui energija tiekiama iš ličio-jono baterijų, įkonstruotų po grindimis ir galine sėdyne.

Skirtingai nuo vien tik elektra varomų elektromobilių „Flextreme GT/E” nėra grėsmės sustoti kelyje išsikrovus akumuliatoriams. Nedidelis benzininis variklis – generatorius akimirksniu įsijungia, vos tik pradeda sekti baterijos ištekliai. Benzininio variklio – generatoriaus ir akumuliatorių kombinacija kelionės ridą prailgina virš 500 km, kol bus privažiuota elektros srovės šaltinis arba degalinė.

„Flextreme GT/E” paneigia mitą, jog taupūs, ekologiški ir elektra varomi automobiliai – ribotos ridos, mažų matmenų ir nepakankamai veržlūs.

Priešingai, „Flextreme GT/E” automobilis pasižymi veržlia trauka, kurią jam garantuoja E-REV technologija, pasiekianti įspūdingą 370 niutonmetrų sūkio momentą bei spartų įsibėgėjimą nuo 0 iki 100 km/val., užtrunkantį mažiau nei 9 sek.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją