Šis papildomas laikas, lemiantis reakcijos susilpnėjimą, gali prilygti pavėluotam stabdymui – važiuojant 90 km/val. greičiu sergantis vairuotojas pradeda stabdyti 2 metrais vėliau nei sveikas žmogus.

„Reagavimo laikas yra esminis. Nuo to priklauso vairuotojo ir jo arba jos keleivių bei kitų eismo dalyvių saugumas, – teigė „Renault vairavimo mokyklos“ direktorius. – Sutrikusi koncentracija ženkliai sumažina galimybę kontroliuoti automobilį ir manevruoti. Tai taip pat galioja ir trumpiems atstumams“.

Silpnumas, pakilusi kūno temperatūra ir bloga savijauta žymiai pablogina vairuotojo suvokimą. Sirgdamas žmogus jaučia susierzinimą ir tai gali turėti įtakos nervingam bei pavojingam elgesiui vairuojant. Pavojus vairuotojui taip pat gali slypėti čiaudint, nes natūrali žmogaus reakcija čiaudint yra užsidengti. Čiaudintis vairuotojas, važiuodamas 80 km/val. greičiu, nuvažiuoja užmerktomis akimis net 45 metrų atstumą.

„Renault vairavimo mokyklos“ instruktoriai pataria sergantiems vairuotojams imtis atsargumo priemonių vairuojant. „Rekomenduojama vairuoti lėčiau nei įprastai ir vengti staigių manevrų. Saugus vairuotojas yra tas vairuotojas, kuris vairuodamas maksimaliai susikaupia“, – pataria instruktoriai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją