Išlaikydamas savo pirmtako sportiškumą, atnaujintas modelis siūlo dar aukštesnio lygio komfortą bei valdomumą, yra dar tylesnis bei turi rafinuotesnę salono aplinką. Atnaujintas „CX-7“ kartu pristato ir naują, švarų dyzelinį variklį, kuris yra galingas, bet taupus ir atitinka Euro V reikalavimus. Atnaujinto modelio dizainas išreiškia visą dinamiškąją „Mazda“ modelių gamą, demonstruoja prabangią išorės ir vidaus apdailą bei aukščiausios kokybės pojūtį. Patobulinta pakaba užtikrina dar geresnį važiavimą.

Dar dinamiškesnis išorės dizainas

Atnaujintas „CX-7“ atrodo taip pat sportiškai, kaip ir anksčiau: itin platūs 660 A statramsčio kampai, kylanti šoninė linija, galinis spoileris, galingos ratų arkos (įkvėptos „Mazda“ sportinio kupė modelio „RX-8“) bei dideli ratlankiai. Šis derinys dabar papildytas naujomis penkių taškų priekinėmis grotelėmis. Krosoveris atrodo dar didesnis ir agresyvesnis – atspindintis naują „Mazda“ dizaino kryptį, pristatytą su naujos kartos „Mazda3“ modeliu. Priekiniai rūko žibintai taip pat nauji. Dabar jie dar vertikalesni, o jų kampai, atrodo, įsilieja į šoninius sparnus.

Nauji vizualiniai pakeitimai tęsiasi iki pat „CX-7“ galinės dalies. Chromuotos juostelės dabar juosia apatinę durelių dalį, šoninių langų apvadai taip pat chromuoti, o galinę dalį puošia ryškus „Mazda“ logotipas bei pasirenkamas didelis spoileris. Nauji R18 arba R19 lengvojo lydinio ratlankiai užbaigia išorės atnaujinimus.

Interjero dizainas – aukštos kokybės pojūtis

SUV klasės automobilio erdvė ir praktiškumas, suderintas su ergonominiu valdymo prietaisų išdėstymu, sportiškais akcentais bei preciziška surinkimo kokybe – toks yra „CX-7“ veidas. Atnaujintas modelis turi visas šias ypatybes bei įvairių atnaujinimų, suteikiančių dar aukštesnės kokybės pojūtį. Naujos prietaisų ir salono apdailos medžiagos su specialiu raštu atrodo labai kokybiškos bei yra atsparesnės nešvarumams. Naujo dizaino vairaratis turi daugiau valdymo mygtukų. Prietaisų skydelyje priekyje vairuotojas informaciją mato trimatėje erdvėje.

Pažvelgus virš panelės, akį traukia dvigubas išlinkis, kuriame įmontuotas naujas daugiafunkcinis displėjus. Audio dalies apdaila gali būti arba „Piano Black“ spalvos, arba su metalo apdaila šonuose.

Naujas turbodyzelinis variklis Europos rinkai

Gyvybingas MZR-CD 2.2 „common rail“ turbodyzelinis variklis išvysto 127 kW / 173 AG galią prie 3500 sūkių per minutę bei 400 Nm sukimo momentą vos prie 2000 sūkių. Iki 100 km/h „CX-7“ įsibėgėja per 11,3 s, o maksimalus greitis – 200 km/h. Naujai sukurta kintamos geometrijos turbina ir specialus tarpinis aušintuvas optimizuoja atnaujinto „CX-7“ reakciją į vairuotojo elgesį net esant vos 1600 sūkių per minutę.

„Mazda CX-7“ su MZR-CD 2.2 turbodyzeliniu varikliu 100 km vidutiniškai sudegina 7,5 l kuro. Šis variklis atitinka Euro V reikalavimus ir turi naujausią išskirtinę išmetamų dujų apdorojimo technologiją. Tai naujai sukurtas kietųjų dalelių filtras (DPF), pagamintas iš keramikos, itin atsparios karščiui bei specialus „Mazda“ sukurtas katalizatorius. Kai išmetamos dujos išgryninamos nuo kietųjų dalelių, jos pereina pro naujai „Mazda“ sukurtą „Selective Catalycit Reduction“ (SCR) sistemą, kurioje maksimaliai sumažinamas azoto oksidų kiekis, apsaugant aplinką.

Tobulesnis valdomumas ir važiavimo komfortas

Nuo pat sukūrimo, „CX-7“ kėbulas tapo standumo ir mažo svorio simboliu. Atnaujinta versija pasižymi dar didesniu kėbulo standumu, kuris padidintas 5%, o tai užtikrina dar geresnį valdomumą ir stabilumą bei padeda sumažinti kelio garsus ir vibraciją. Kartu su naujais amortizatoriais, šie elementai užtikrina puikų važiavimo komfortą.

„CX-7“ paveldi saugumo paketą iš automobilio, kuris sulaukė aukščiausių vertinimų SUV klasės testuose, 2007 m. atliktuose JAV Nacionalinės greitkelių saugumo administracijos (NHTSA). Atnaujintas modelis turi keletą naujų papildomų saugumo savybių užtikrintam ir saugiam važiavimui užtikrinti.

Tarp naujų aktyvaus saugumo savybių yra galinio vaizdo kamera su MID displėjumi, padedanti puikiai orientuotis važiuojant atbuline eiga, padangų slėgio stebėjimo sistema ir avarinio stabdymo signalinė sistema (ESS), įjungianti visus posūkių žibintus staiga stabdant. Standartiškai automobilyje montuojama dinaminė stabilumo kontrolės sistema (DSC) su traukos kontrolės sistema (TCS), stabdžių ABS su EBD bei EBA (avarinio stabdymo asistentas), šviesų ir lietaus jutikliai.

Atnaujintas „CX-7“ su MZR-CD 2.2 turbodyzeliniu varikliu yra pirmasis SUV klasės ir pirmasis „Mazda“ automobilis, turintis „Selective Catalysic Reduction“ (SCR) sistemą.

Sistema naudoja natūralią cheminę reakciją paversdama toksišką azoto oksido emisiją į nekenksmingą azotą ir deguonį.

Atnaujinto „Mazda CX-7“ modelio prekyba Lietuvoje prasidėjo sausio mėnesį, benzininių versijų kaina prasideda nuo 100 420 Lt, o versijų su dyzeliniais varikliais – nuo 102 240 Lt.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją