K: Michaeli, šiandien tau, galima sakyti, istorinė diena – tai 50-toji tavo pergale su Ferrari komanda.
MS: Taip, visų pirma, gana ilgai teko laukti pergalės. Buvo lenktynių, kuriose nepelnėme taškų, kuriuos manėme pelnysią. Ir tada per vasaros pertrauką visa komanda dirbo iš peties visose srityse, atiduodami 100% savęs, ir tai tikrai kažkas neįtikėtino. Man pavyko nors trupučiu jiems atsidėkoti užimant pole poziciją, ir atvirai kalbant, tai pati nuostabiausia diena mano gyvenime. Aš esu toks dėkingas visiems komandos nariams todėl, kad tai, ką jie padarė, yra įspūdinga. Jie fantastiški – pradedant bandytojų komanda, inžinieriais gamyklose ir baigiant valytoja. Aš labai myliu juos visus ir labai dėkoju jiems.

K: Pirmasis ratas buvo įsimintinas... MS: kova vyko nuo pat pirmo posūkio. Aš buvau užspaustas pirmajame posūkyje ir vos nepraleidau S formos posūkio. Aš galėjau arba važiuoti tiesiai, arba bandyti įveikti posūkį nelabai švariai. Aš galvojau, kad geriau jau bandyti įveikti posūkį nors to kaina ir būtų pozicijos praradimas, kas beveik ir atsitiko, nes Juano buvo išorinėje pusėje ir mes gražiai kovojome du posūkius. Buvo sunki, bet sąžininga kova ir aš manau, kad žmonėms tai patinka. Galų gale aš sugebėjau laimėti tą kovą ir atitrūkti, ir tai buvo labai svarbu norint laimėti lenktynes.

K: Antrojoje lenktynių dalyje Juano buvo labai priartėjęs prie tavęs... MS: Nežinia dėl ko, bet toje lenktynių dalyje mums sekėsi nekaip, ir truputį geriau Juano, bet vis dėlto, mes vis tiek buvome lyderiai ir lenktynių pabaigoje as sugebėjau atsiplėšti. Akivaizdu, kad Juano galvojo užsukti į boksus anksčiau, kad galėtų pasinaudoti galimybe per pirmuosius ratus aplenkti mane, bet mes buvome pakankamai stiprūs išlaikyti lyderio poziciją.

K: Juano Pablo, kokia tavo nuomonė apie pirmąjį ratą? JPM: Jis buvo gana geras. Michaelis važiavo vidinėje trasos pusėje, aš – išorinėje. Jis stabdė šiek tiek anksčiau negu aš ir buvo truputėlį už trasos ribų, todėl kai aš išvažiavau iš posūkio, aš galėjau daug geriau įveikti posūkį. Aš nekliudžiau jo, Michaelis paprasčiausiai galėjo geriau akseleruoti. Pirmasis padangų komplektas buvo geras, bet mano greitis – ne. Aš šiek tiek buvau praradęs sukibimą su trasos danga. Antrojoje lenktynių dalyje sukibimas buvo geresnis, o paskutinėje lenktynių dalyje mes buvome arti, bet tada trukdė ratu lenkiami bolidai. Dėl to aš praradau laiko du kartus, o daugiausia laiko praleidau už antrojo Jordan piloto, ir nusprendžiau lenktyniauti taip, kad pabaigčiau lenktynes.

K: Ar lenkdamas ratu atsiliekančius lenktynininkus tu pats nesugebėjai to padaryti, ar tai buvo laimės dalykas? JPM: Galima sakyti, kad tai buvo ratu atsiliekančių lenktynininkų kaltė – jie nesitraukė man iš kelio. Bet kokiu atveju, būtų buvę labai sunku aplenkti Michaelį.

K: Juano Pablo, BMW Williams buvo labai stiprūs čia paskutiniuosius du metus (galbūt ne tokie stiprūs šiandien). Ar tu manai, kad tai galėjo atsitikti dėl pasikeitusių taisyklių? JPM: Aš manau, kad tai visiškai nesusiję dalykai. Man atrodo, kad Ferrari padėtis per pastarąsias lenktynes buvo tokia pati, kaip mūsų per pastaruosius kelis metus: mums nesisekdavo daugelyje lenktynių, bet čia būdavome labai stiprūs. Tuo tarpu šiais metais, mes čia šiek tiek silpnesni, bet visgi labai stiprūs, jei paimtume ne vien šias lenktynes. Aš manau, kas likusios dvi trasos yra palankios mums, McLaren ir Renault. Aš manau, šitose lenktynėse pralaimėjau mažiausiai, ką galėjau pralaimėti. Jei negali laimėti. Turi pabandyti užimti antrą vietą ir aš tai padariau. Aš praradau tik du taškus Michaeliui ir atsilieku nuo jo tik trimis taškais, taigi, niekas dar nebaigta.

K: Rubensai, tu buvai gan arti Juano Pablo kurį laiką, bet tavo lenktynės virto trečios vietos gynyba nuo Kimi Raikkoneno. RB: Teisybė, pirmoji lenktynių dalis man buvo geriausia. Mano vairo pasukamumas nebuvo geras, tai pat aš praradau laiko kovodamas su Trulli. Atrodė, kad jis norėjo aplenkti netgi Michaelį antrajame posūkyje. Aš vos neatsitrenkiau į jį, kai jis dėl kažkokios problemos sulėtėjo. Tada aš važiavau gana greitai ir prisivijau Montoyą. Viskas buvo gerai, bet su antruoju padangų komplektu aš nebebuvau toks konkurencingas. Trečiasis padangų komplektas buvo dar blogesnis ir as turėjau problemų su galinėmis padangomis ir todėl negalėjau važiuoti taip greitai. Bet mano greičio užteko sulaikyti Kimi ir aš tai padariau.

K: Michaeli, Juanas Pablo mano, kad paskutinės dvi sezono lenktynės bus palankesnės jiems. Ką tu manai apie tai? MS: Aš manau, kad tai yra atviras klausimas ir bus labai įdomu. Manau tai viskas, ką galiu pasakyti, nors galėčiau sakyti, kas mes pagerinome savo situaciją. Mes toliau stengsimės tobulėti. Manau, kad dabar yra svarbu tai, kas sugebės patobulėti labiau negu kitas.

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.