„Siekdami pagreitinti žalų administravimą, mes pradedame žalas registruoti tik telefonu ir nuo šiol visų klientų prašysime apie draudžiamuosius įvykius pranešti paprasčiau. Pagal kliento suteiktą informaciją draudžiamasis įvykis bus užregistruojamas, suskaičiuojama draudimo išmoka, klientui reikės elektroniniu paštu, faksu ar kitu jam patogiu būdu pristatyti mums su draudžiamuoju įvykiu susijusius dokumentus ir išmoka bus pervedama į jo banko sąskaitą“, – sakė „PZU Lietuva“ Žalų departamento klientų aptarnavimo skyriaus vadovė Inga Piragytė.

Pasak I. Piragytės, draudimo bendrovė per artimiausius mėnesius tikisi telefonu registruoti 95 proc. visų žalų. Iki šiol tokiu būdu buvo registruojama 70 proc. žalų. Per dieną „PZU Lietuva“ vidutiniškai užregistruoja 110 draudžiamųjų įvykių, iš jų 78 proc. sudaro su transporto žalomis susiję įvykiai.

Supaprastinta tvarka galios ir Transporto privalomojo (TPVCA), ir kasko draudimo sutartims. Esant standartinėms draudimo įvykio sąlygoms bei aiškioms aplinkybėms, klientui sutikus su pasiūlyta draudimo išmoka, ji bus pervedama į kliento atsiskaitomąją sąskaitą per kelias dienas. Jei išmokai apskaičiuoti ir įvykiui ištirti prireiks detalesnės apžiūros (didesnių eismo įvykių atvejais), įvykį telefonu registruojantys klientai bus nukreipti į jiems patogiausius žalų ar bendrovės partnerių centrus, kur ekspertai jų lauks klientams tinkamu metu. Klientai taip pat galės palikti automobilius apžiūrą vykdančiuose bendrovės partnerių centruose ir pasiimti juos jau suremontuotus.

Užregistravus eismo įvykį telefonu, draudimo bendrovei reikės pateikti eismo įvykio deklaraciją, automobilio dokumentus, jo registracijos liudijimą ir banko sąskaitos numerį, į kurią bus pervedama draudimo išmoka. Supaprastintu būdu bus galima pranešti apie visus draudžiamuosius transporto įvykius, nepriklausomai nuo įvykių pobūdžio – ar juos lėmė trečiųjų asmenų veikla, ar buvo nukentėta dėl vagystės ir pan. Vagystės atveju draudėjas turės įvykį užregistruoti ir policijoje.
Norintys pasikonsultuoti bet kokiais žalos administravimo klausimais automobilių savininkai turėtų kreiptis numeriu 19019 ir jiems bus suteikta visa aktuali informacija, nepriklausomai nuo vietos ir darbuotojo, kuris atliko pirminius įvykio administravimo veiksmus.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją