"Pret-a-porte Paris" - viena reikšmingiausių tarptautinių parodų, kurioje pristatomos naujausios mados tendencijos bei perspektyviausios tarptautinės lengvosios pramonės įmonės. Ji vyksta du kartus per metus ir pritraukia per 1 tūkst. dalyvių bei apie 40 tūkst. pirkėjų iš įvairių pasaulio šalių.

Bendrovės tikslas - tarptautiniame renginyje pristatyti savo originalų prekinį ženklą, atrasti naujų kolekcijų pirkėjų Vakarų bei Rytų Europoje.

"Sukaupta patirtis, investicijos į naujus technologinius procesus, darbuotojų kvalifikacijos kėlimą suformavo stiprios ir patikimos įmonės įvaizdį. Artėjant stojimui į Europos Sąjungą, mes nebijome konkurencijos ir galime tapti lygiaverčiais partneriais daugeliui Europos lengvosios pramonės įmonių", - bendrovės veiklos perspektyvas pristato "Rožės" vadovė Nadežda Filipova.

Pasak jos, "Rožės" vardas jau yra žinomas užsienyje. Lietuvos bendrovės sukurtos moteriškų drabužių kolekcijos sėkmingai parduodamos ne tik Lietuvoje, bet ir Italijoje, Suomijoje, Ukrainoje, Vokietijoje.

"Rožės" teikiamas konstravimo, gamybos paruošimo, siuvimo paslaugas perka žinomos Vakarų Europos lengvosios pramonės bendrovės.

Įmonės apyvarta per penkerius veiklos metus nuo 1999 iki 2003 metų išaugo daugiau nei pusantro milijono litų. 1999 metais apyvarta buvo 5,7 mln. litų, šiemet planuojama pasiekti 7,4 mln. litų apyvartą.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją