Aš visada gėriau "Sprite" ir "Powerade" gėrimus", - tvirtino LeBronas ir pridūrė: - "Aš žavėjausi "Sprite" ir "Powerade" požiūriu į jaunus žmones bei atletus, taigi manau, kad turėčiau būti to dalimi".
LeBronas Jamesas, NBA naujokų biržoje pašauktas pirmuoju numeriu dėvės, "Cleveland Cavaliers" aprangą, ant kurios bus "Sprite" logotipas. "Coca-Cola" kompanija yra NBA rėmėja nuo 1994 metų. Bet ant L.Jameso marškinėlių negalės puikuotis "Powerade" energetinio gėrimo logotipas, nes "Gatorade" kompanija rėmė NBA iki 1984-ųjų.
"Gatorade", kuri priklauso "Pepsi" kompanijai, paskelbė, kad gali lažintis totalizatoriuje, jog "Powerade", naudodami LeBrono reklaminę kampaniją, nenukonkuruos perkamiausio Jungtinių Amerikos Valstijų energetinio gėrimo. "LeBronas Jamesas sulaukė labai didelio susidomėjimo iš visuomonenės kaip krepšininkas ir mes manome, kad NBA lygoje jis startuos gerai", - sakė "Coca-Cola" Šiaurės Amerikos prezidentas Jeffas Dunnas.
"Coca-Cola" kompanijos vadovai regis trina rankas, nes vos tik prekyboje pasirodė Klivlendo "kavalierių" marškinėliai, pažymėti 23-uoju numeriu, jie kaip mat pradėti "šluoti" iš prekybos vietų. Per kelis mėnesius "Cavs" komandos atributikos pardavimas pakilo iš 17-os į 2 vietą. Neaplenktas liko tik visų laikų geriausias pasaulio krepšininkas Michaelas Jordanas.